اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دامپزشکی بردسیر خبر داد

کشف 2200 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در بردسیر

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بردسیر گفت: مقدار 2 هزار و 200 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و فاقد بسته‌بندی در شهرستان بردسیر کشف و معدوم شد.

کشف 2200 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در بردسیر

حسین شهریارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: 2 هزار و 200 کیلوگرم گوشت فاسد به وسیله خودروی غیرمجاز و بدون مجوز حمل دامپزشکی از مبدأ کرمان به مقصد شهرستان بردسیر حمل می‌شد که کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: در راستای حفظ  امنیت غذایی مردم و با توجه به استمرار بازرسی‌های دامپزشکی از فروشگاه‌های عرضه مواد خام دامی در شهرستان بردسیر طی هشت ماهه امسال 2 هزار و 300 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده خام دامی بردسیر صورت گرفت که 3 هزار و 594 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف ضبط و معدوم شده است.

شهریارزاده نظارت بر تمام مراحل تولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های دامی را از وظایف مهم دامپزشکی دانست و بیان داشت: این امر مانع از انتقال بیماری‌های منتقله از این فرآورده‌ها به جمعیت انسانی می‌شود.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بردسیر در پایان اذعان داشت: مردم از خرید و مصرف فرآورده‌های خام دامی بدون مهر دامپزشکی و برچسب معتبر، خرید گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده در بسته‌بندی متفرقه و خریداری فرآورده‌های خام دامی از مراکز غیرمعتبر و بدون مجوز بهداشتی خودداری کرده و به هنگام قطعه کردن و شستشوی فرآورده‌های خام دامی از دستکش استفاده کنند.

انتهای پیام/80027/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول