اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

ذخیره‌سازی 5200 تن گوشت مرغ و قرمز در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از ذخیره‌سازی 3 هزار تن گوشت مرغ منجمد تولید داخل، 2 هزار تن گوشت مرغ منجمد وارداتی و 200 تن گوشت قرمز منجمد خبر داد.

ذخیره‌سازی 5200 تن گوشت مرغ و قرمز در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بر استفاده از امکانات تمام بخش‌های دولتی و تعاونی در تامین، توزیع، ذخیره‌سازی و تنظیم بازار کالاهای اساسی تاکید کرد و افزود: اصناف باید با شفاف‌سازی در تنظیم بازار و برخورد با گرانفروشی برای حمایت از مردم گام بردارند.

وی افزود: امروز از نظر ذخیره کالاهای اساسی در شرایط مطلوبی قرار داریم و امیدواریم شاهد ادامه روند کاهش تدریجی قیمت در اغلب کالاهای اساسی و ضروری باشیم.

عظمایی با اشاره به اهمیت نظارت بر قیمت انواع کالا، خاطرنشان کرد: هرگونه افزایش قیمت در بازار باید استدلال و محفل قانونی داشته باشد و در فرآیند قیمت‌گذاری نیز تمام زوایا و حواشی آن سنجیده شود.  

وی در خصوص ذخیره‌سازی کالاهای اساسی افزود: هدف‌گذاری در استان آذربایجان‌شرقی برای ذخیره‌سازی 3 هزار تن گوشت مرغ منجمد تولید داخل، 2 هزار تن گوشت مرغ منجمد وارداتی و 200 تن گوشت قرمز منجمد انجام شده است. 

عظمایی ضمن تاکید بر فرهنگ‌سازی نحوه مصرف بهینه انرژی افزود‌: سرانه مصرف انرژی کشور بالاست و باید با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب در مصرف انرژی و دیگر مواد و کالاها صرفه‌جویی کرد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی باید برای کنترل، تنظیم و نظارت بر قیمت برنامه ویژه‌ای داشته باشند و با آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مردم وارد صحنه شوند، همچنین تلاش مضاعفی برای تامین کالاهای اساسی مردم انجام دهند.

عظمایی اظهار کرد: اصناف و مردم در این کار نقش دارند و دلالان و سودجویان مزاحم کار بازار باید شناسایی و طرد شوند.

انتهای پپام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول