اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی شهرداری ورامین:

برگه‌های عوارض نوسازی سالیانه املاک شهروندان ارسال شد

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی شهرداری ورامین از ارسال برگه‌های عوارض نوسازی سالیانه املاک مسکونی و تجاری شهروندان خبر داد.

برگه‌های عوارض نوسازی سالیانه املاک شهروندان ارسال شد

علی آقابابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ارسال برگه‌های عوارض نوسازی سالیانه املاک مسکونی و تجاری شهروندان خبر داد و گفت: برگه‌های عوارض نوسازی سالیانه شهر ورامین برای کلیه املاک مسکونی و تجاری شهر ورامین صادر و از طریق شهرداری به آدرس مالکان ارسال شد.

معاون اداری و مالی شهرداری ورامین اظهار داشت: به کلیه مالکان املاک مسکونی و تجاری مناطق دوگانه و نواحی چهارگانه شهر ورامین که در سال جاری اقدام به پرداخت عوارض مذکور کنند، 10 درصد جایزه خوش حسابی تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه خواستار همراهی و همکاری شهروندان در امر مدیریت شهری ورامین شد و افزود: شهرداری ورامین همه ی توان خدماتی و مالی خود را در جهت رشد و توسعه همگون شهری و رفاه و آسایش شهروندان از طریق شهرداری  به کار بسته و ارائه تسهیلات و خدمات بهینه به شهروندان نیازمند تعامل بیشتر آنان است.

معاون اداری و مالی شهرداری ورامین در پایان تصریح کرد: برگه‌های ارسالی ، شامل عوارض سالیانه سال جاری و بدهی سالهای گذشته می باشد و در صورتی که عوارضات مذکور به موقع پرداخت نگردد به آن جریمه و دیرکرد نیز تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول