اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت مدعیان در مجموعه یادگار امام قم

برترین‌های مسابقات سوپر کراس موتورسواری قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم از مشخص شدن برترین‌های رقابت‌های قهرمانی رشته موتورسواری قم خبر داد.

برترین‌های مسابقات سوپر کراس موتورسواری قم مشخص شدند

سید کاظم صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از تمام برنامه‌هایی که در قالب رقابت‌های قهرمانی استان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کنیم بسیار خوب و قابل توجه است و زمینه تحول در این رشته را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در قم طرفداران بسیار زیادی دارند و زمان زیادی نمی‌گذرد که علاقمندان به این رشته‌ها در محافل و معابر عمومی اقدام به حرکات نمایشی موتورسواری و اتومبیلرانی می‌کردند اما امروز شاهد ساماندهی بسیار خوبی در این رشته‌ها هستیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: در هر دو رشته کمیته‌های مخصوص آنها به صورت جدی و مستمر فعالیت می‌کنند و هر روز گرایش جوانان علاقمند به این دو رشته برای فعالیت در بخش قهرمانی آنها و همچنین آموزش موتورسواری و اتومبیلرانی افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: برای این منظور سعی کرده‌ایم در طول سال و در مناسبت‌های مختلف که به ایام مهم مصادف است رقابت‌های استانی را در قالب همایش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین پیکارهای قهرمانی قم برگزار کنیم و از توانمندی جوانان قمی علاقمند به این دو رشته بیشتر بهره ببریم.

صالحی تصریح کرد: استان قم آنقدر در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی توانمندی دارد که می‌توانیم در کشور نیز در بین استان‌های برتر قرار بگیریم و حتی این دو رشته را به ورزش‌های مدال‌آور و عنوان‌دار ورزش قم تبدیل کنیم.

وی در ادامه از برگزاری رقابت‌های موتورسواری قهرمانی قم در دو رشته خبر داد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم قرار شد رقابت‌های موتورسواری قم در دو رشته سوپر کراس و سوپر ریس برگزار شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: مکان برگزاری این رقابت‌ها پیست موتورسواری مجموعه ورزشی یادگار امام بود و طی آن ابتدا رقابت‌های رشته سوپر کراس به انجام رسید و در پایان جدال نزدیک و تماشایی مدعیان برترین‌های خود را شناخت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از پیکارها که از قضا از سطح بسیار خوب و بالایی نیز برخوردار بود، سید علی سیف‌زاده بالاتر از سایر مدعیان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد حسین نظری در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و میلاد یدملت موفق به کسب عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/78002/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول