اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دوران دفاع مقدس:

خاتمی در تغییر رفتار با کشور آمریکا نمره 20 گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: خاتمی در حوزه تغییر رفتار با کشور آمریکا از دشمنان نمره 20 گرفت.

خاتمی در تغییر رفتار با کشور آمریکا نمره 20 گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سردار رحیم نوعی‌اقدم در جمع مردم این شهرستان با اشاره به راهبرد غرب علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آمریکا و کشورهای استکباری از دشمنان سوگند خورده انقلاب و رهبری هستند.

وی با بیان اینکه با اعلام راهبرد امام خمینی (ره) مبنی بر نظام «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» جنگ آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی آغاز شد، تصریح کرد: آمریکا از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی با واسطه‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های خاص درصدد ایجاد توطئه و ترفند علیه انقلاب و رهبری بود.

*مشارکت 45 کشور در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران

فرمانده دوران دفاع مقدس به مشارکت بیگانگان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی بیش از 45 کشور دنیا علیه ایران و نظام جمهوری اسلامی مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: آمریکا با استفاده از صدام و با هدف سرنگونی انقلاب و تضعیف جایگاه رهبری جنگ نابرابری را به ملت ایران تحمیل کرد.

نوعی‌اقدم از اسیری 19 هزار نفر از دشمنان در دوران جنگ تحمیلی در ایران خبر داد و اذعان کرد: بالغ بر 16 هزار نفر از دشمنان نیز در جریان این جنگ نابرابر توسط نیرهای مقتدر ایرانی کشته شدند.

به گفته وی، ایران در دوران جنگ تحمیلی از بالغ بر 17 کشور دنیا اسیر گرفته بود که نشانه حضور کشورهای مختلف در جنگ نابرابر علیه این کشور بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شکست دشمنان در جنگ تحمیلی و شکایت کشورهای شریک در این جنگ از آمریکا، اذعان کرد: پس از شکست سخت 45 کشور دنیا علیه ایران، آنها جمهوری اسلامی را یک کشور در حال اقتدار تصور کردند.

*حذف نظام هدف آمریکا در راستای نابودی انقلاب اسلامی بود

وی درباره اظهارات آمریکا پس از شکست از ایران در جنگ تحمیلی، افزود: آمریکا با این تصور که پس از رحلت امام خمینی (ره) عمر انقلاب پایان می‌یابد همچنان کشورهای مستکبر دیگر را در کنارش حفظ کرد.

نوعی‌اقدم با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی آمریکا هرگز پیشنهاد صلح نداد، گفت: آنها تنها خواهان آتش‌بس در جنگ بودند تا منافع خود را عملی کنند.

وی تصریح کرد: طبق اسناد موجود، آمریکا تنها در صورت حذف ولایت فقیه پیشنهاد صلح را با ایران مطرح می‌کرد.

فرمانده ارشد جنگ تحمیلی با اشاره به رحلت امام خمینی (ره) و به اجرا در نیامدن ترفندهای شورای مستکبر غربی مبنی بر واژگونی و نابودی انقلاب، گفت: شش سال از آینده‌نگری غلط دشمنان پس از رحلت امام خمینی (ره) گذشت اما اثری از نابودی انقلاب دیده نشد.

وی به اعتراف غرب نسبت به ادعای مذکور اشاره کرد و افزود: غرب اعتراف کرد (به این دلیل که «مقام معظم رهبری» به لحاظ ذکر، بصیرت، منش، روشنگری، رفتار و هدایت‌گری مانند «روح‌الله خمینی» است، کاری از پیش نبرده‌ایم).

*ماجرای کوی دانشگاه با هدایت مستقیم اصلاح‌طلبان رخ داد

نوعی‌اقدم با اشاره به ماجرای «کوی دانشگاه» ادامه داد: در ماجرای کوی دانشگاه که با دخالت اصلاح‌طلبان به صورت مستقیم در داخل و دشمنان غربی در خارج هدایت می‌شد، آنها خواستار فشار بر جایگاه مقام معظم رهبری بودند.

وی جریان اصلاحات را یک گروه موافق حذف نظام دانست و افزود: جریان اصلاح‌طلبی از دل فشار سناریوی غرب و آمریکا  تشکیل شده است.

وی ادامه داد: راهبرد دین‌ستیزی، رواج بی‌بند و باری، حذف نمادهای دینی از سالن جلسه‌ها از جمله دیگر اهداف جریان اصلاحات بود.

نوعی‌اقدم درباره خواسته‌های غرب از خاتمی، اظهار کرد: تغییر ساختار، رفتار و ایجاد حاکمیت دوگانه خواسته غرب از دولت خاتمی بود.

وی با تصریح بر اینکه آمریکا در تغییر ساختار به دنبال حذف نظام بود، خاطرنشان کرد: در حوزه ساختار خاتمی هیچ کاری نتوانست برای خوشنودی آمریکا انجام دهد.

*نمره 20 خاتمی در تغییر رفتار کشور از آمریکا

فرمانده ارشد جنگ تحمیلی تصریح کرد: هر قدر در ساختار، خاتمی کاری از پیش نبرد اما در حوزه تغییر رفتار از آمریکا نمره 20 گرفت.

وی با بیان اینکه دولت خاتمی با ابلاغ به همه وزارتخانه‌ها تمام پرچم‌های آمریکا و صهیونیسم در ورودی اداره‌های کشور برای جلوگیری از لگد مال کردن آن پرچم‌ها توسط ملت را جمع‌آوری کرد، افزود: پس از این اقدام خاتمی، وزیر جنگ وقت آمریکا گفت «خاتمی کاری کرد که ما با قربانی کردن هزاران نیرو نیز نمی‌توانستیم انجام دهیم».

نوعی‌اقدم با اشاره به فعالیت دولت خاتمی در حوزه فرمان حاکمیت دوگانه غرب، اذعان کرد: برای تضعیف جایگاه رهبری در اواخر دوران رئیس جمهوری خاتمی در همایش و جلسه‌ها او را رئیس جمهور و رهبر اصلاحات معرفی می‌کردند تا دوگانگی در کشور حاکم شود.

انتهای پیام/84003/ز40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول