اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئولان شهرستان البرز صورت گرفت

تجلیل از قهرمانان دوی ماراتن کشور

خبرگزاری فارس: در دیدار مسئولان شهرستان البرز با برادران رستمی در روستای پیریوسفیان شهرستان البرز، از این دو قهرمان کشور در رشته دوی ماراتن تقدیر شد.

تجلیل از قهرمانان دوی ماراتن کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز در دیدار با برادران رستمی؛ قهرمانان دوی استقامت در روستای پیریوسفیان شهرستان البرز ضمن قدردانی از قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی این دو برادر اظهار داشت: علی‌رغم وجود مشکلات بسیار در زندگی روستایی و کمبود امکانات ورزشی در این روستا، برادران رستمی ثابت کردند که پشتکار و توکل به خداوند عامل اصلی موفقیت انسان‌ها در زندگی است.

 

وی با تمجید از تربیت اخلاقی برادران رستمی اضافه کرد: عامل سلامت جامعه و ورزش کشور، داشتن روحیه با اخلاق و تربیتی است که این مهم در برادران رستمی به وضوح دیده می‌شود.

حسن‌پور در پایان با بررسی مشکلات و کمبود فضاهای ورزشی منطقه و روستای پیریوسفیان، تصمیمات لازم را جهت رسیدگی به مشکلات و کاستی‌ها به مسئولان شهرستان و منطقه ابلاغ کرد.

فرض‌الله رستمی یکی از قهرمانان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان و حمایت آنان و شورای روستای محل زندگی‌اش از قهرمانان ورزشی ادامه داد: مناطق محروم دارای استعدادهای ورزشی بسیاری هستند که لازمه شکوفایی این استعدادها، رسیدگی به مشکلات ورزشی این مناطق است.

 

 
حسن جوادی رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین نیز در این دیدار در خصوص ویژگی‌های ورزشی فرض‌الله و نصرالله گفت: برادران رستمی در دوی نیمه استقامت و استقامتی فعالیت دارند و هردویشان در دوی ماراتن 42 کیلومتر بسیار توانمند هستند که در این میان، فرض‌الله مربی تیم‌های استقامتی استان در رده‌های سنی مختلف است.

وی در خصوص نحوه تمرین و آمادگی برادران رستمی برای مسابقات یادآور شد: ورزش حرفه‌ای به دو بخش زمانی تمرین و استراحت تقسیم می‌شود که در این میان، کار کشاورزی برادران رستمی، رسیدگی حرفه‌ای آنان به ورزش دو را سخت‌تر کرده است.

 

جوادی خاطرنشان کرد: باید مسئولان و مردم از خانواده رستمی و این دو برادر به طور ویژه تقدیر کنند و هدایایی در شان این قهرمانان که برای کشور خویش افتخار کسب کرده‌اند تدارک ببینند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد بیمه‌شدگان رشته‌های مختلف دوومیدانی در استان قزوین 641 نفر است که در رشته‌های پرتاب وزنه، دوی ماراتن و پیاده‌روی زنان برای استان مقام‌های برتری توسط همین ورزشکاران کسب شده است.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قزوین بیان داشت: دوومیدانی استان قزوین در لیگ برتر کشور دارای مقام چهارم است.

هزینه‌های ورزش دو و میدانی را نسبت به کشتی و فوتبال بسیار زیاد معرفی و افزود: رشته ورزشی دوومیدانی از رشته‌هایی است که نمی‌تواند اسپانسر داشته باشد و با تمام کمبودهای موجود، مقام‌ها و افتخارات بسیاری نصیب این رشته در استان شده است.

لازم به ذکر است در این دیدار، محمد تقی صفری بخشدار مرکزی شهرستان البرز، سید مهرزاد موسوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز و اعضای شورای محلی روستای پیریوسفیان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77007/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول