اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

نهم دی اوج بصیرت و ولایتمداری ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: 9 دی اوج بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود که در دفاع از کیان نظام وارد صحنه شدند.

نهم دی اوج بصیرت و ولایتمداری ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی در ستاد هماهنگی برگزاری مراسم 9 دی در نهاوند اظهار داشت: مردم در روز نهم دی سال 88 به خوبی نشان دادند که تحت هیچ شرایطی از حمایت خود از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب دست بر نخواهند کشید و بقای خویش را در حمایت از ولی فقیه می‌دانند.

وی به نعمت ولایت فقیه در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این نعمت بزرگ الهی تا زمانی که در رأس امور است انقلاب هرگز آسیبی نخواهد دید.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به حضور حماسی مردم در رویدادهای مختلف انقلاب گفت: آن چه که توانسته انقلاب اسلامی را در مقابل همه دسیسه‌های دشمن مصون کند وجود ولایت فقیه در رأس امور است.

وی راهپیمایی روز 9 دی سال 88 را حماسه‌ای عاشورایی برگرفته از قیام امام حسین(ع) دانست و ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل وجود روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در بین افراد جامعه، یکی از انقلاب‌های موفق و ماندگار است.

مولوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روز 9 دی در افکار عمومی جاودان خواهد ماند، افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از همین حضورهای میلیونی است که برای دفاع از آرمان‌ها همواره در صحنه حاضرند.

وی با اشاره به تشکیل چند کمیته برای برپایی راهپیمایی پرشور 9 دی در نهاوند گفت: راهپیمایی روز نهم دی امسال رأس ساعت 10 صبح روز جمعه از مقابل مسجد شهید حیدری این شهرستان آغاز و تا مصلای بزرگ نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

فرماندار نهاوند از برپایی راهپیمایی در شهرهای برزول، گیان و فیروزان خبر داد و ابراز داشت: مردم این شهرستان همزمان با دیگر مناطق مختلف کشور یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که پشتیبان ولایت فقیه مختص زمان و مکان خاصی نیست و همواره در قاموس امت اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/89016/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول