اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز

طرح ضیافت اندیشه اساتید در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه ملایر از برگزاری این طرح به مدت دو روز خبر داد و گفت: 90 استاد دانشگاه ملایر در طرح ضیافت اندیشه شرکت می‌کنند.

طرح ضیافت اندیشه اساتید در ملایر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمد دارایی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری طرح ضیافت اندیشه در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: این طرح در تابستان سال گذشته برای دانشجویان در دانشگاه ملایر برگزار و با توجه به استقبال خوبی که از آن صورت گرفت امسال نیز برای نخستین بار برای اساتید دانشگاه ملایر برگزار می‌شود.

وی از شرکت 90 نفر از اساتید دانشگاه ملایر از بین 110 استاد این دانشگاه در این طرح خبر داد و گفت: این طرح با هدف بالا بردن اندیشه‌های علمی، اخلاقی در بین اساتید برگزار شده و در نظر داریم طی سال‌های آینده آن را برای اساتید دیگر دانشگاه‌های شهرستان نیز به میزبانی دانشگاه ملایر داشته باشیم.

دبیر برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه ملایر افزود: طرح ضیافت اندیشه اساتید به مدت دو روز در دانشگاه ملایر با حضور سخنرانان مؤسسه علمی، پژوهشی امام خمینی قم در حال برگزاری است و سخنرانان این طرح حجت‌الاسلام رضا محمدی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور همدان ،حجت الاسلام دکتر شاملی فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ مک‌گیل کانادا و استاد باقرزاده و استاد نوروزی از اساتید مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی قم هستند.

وی موضوعات سخنرانان در این طرح را شامل روابط در اخلاق فردی و اجتماعی، مبانی اندیشه سیاسی اسلام و انقلاب، جریان‌شناسی دوره‌های پس از انقلاب و استقرار در حرکت انقلاب و بصیرت برشمرد.

انتهای پیام/89013/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول