اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ برتر فوتبال در قم

ارم‌ساز سومین صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد

خبرگزاری فارس: سومین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با معرفی سومین صدرنشین این فصل به پایان رسید.

ارم‌ساز سومین صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که در دو هفته سپری شده از مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم دو تیم سوهان گل‌محمد و مبنا صنعت به ترتیب در هفته‌های اول و دوم طعم صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال قم را چشیده بودند، این هفته آبادگران ارم‌ساز موفق به صدرنشینی شد.

بعد از انجام دیدارهای هفته اول تیم مبنا صنعت با غفلت مدعیان صدرنشین شد، اما تیم فوتبال آبادگران ارم‌ساز با استفاده از غفلت رقبای مدعی خود به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم صعود کرد و سومین صدرنشین این فصل لقب گرفت.

در حالی که دیدارهای دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان با نتایجی جالب توجه به پایان رسیده بود، این هفته نیز نتایج غیر قابل پیش‌بینی زیادی رخ داد که از جمله آنها می‌توان به شکست پناه آفرین پرافتخارترین تیم لیگ برتر قم اشاره کرد.

تیم فوتبال سوهان گل‌محمد که در هفته نخست به لطف برتری پرگل شش بر صفر خود مقابل تیم منتخب خلجستان به صدر جدول رده‌بندی رفته بود در هفته دوم در مقابل تیمی که نخستین حضور در لیگ برتر فوتبال قم را تجربه می‌کند یعنی تیم شهرداری قنوات متوقف شده و ‌این هفته نیز ناکام ماند.

سوهان گل‌محمد در هفته سوم در دیداری که در حضور علاقمندان به فوتبال در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر تیم هما‌ی‌نوین برگزار شد در پایان 90 دقیقه رقابت سخت و نفس‌گیر با حریف خود نتیجه‌ای بهتر از باخت یک بر صفر کسب نکرد تا دومین هفته را با ناکامی سپری کند.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی که در هفته اول استراحت کرده بود و در هفته دوم با چهار گل تیم منتخب خلجستان را شکست داده بود،‌ این هفته در جدال با تیم شهرداری قنوات به برتری دو بر صفر رسید تا ضمن کسب سه امتیاز، دومین برد متوالی را به دست بیاورد.

فوتبالیست‌های مبنا صنعت در هفته سوم به سخره محکمی برخورد کردند زیرا حریف آنها تیم پیمان سلفچگان بود و مبنا صنعت شش امتیازی هر چه زد به در بسته خورد تا این دیدار در پایان 90 دقیقه رقابت نزدیک دو تیم به تساوی بدون گل بیانجامد و بدین ترتیب تیم مبنا صنعت صدر جدول را از دست بدهد.

تیم فوتبال شهر جعفریه نیز یکی دیگر از تیم‌های موفق و پیروز هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم بود که با تیم شهرداری کهک رو به رو شد و در دیداری پرگل توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست بدهد و سه امتیاز این بازی را کسب کند.

مسابقه تیم‌های هیئت فوتبال آبادگران ارم‌ساز و پناه آفرین حساس‌ترین بازی این هفته بود که البته جذابیت‌های بسیار بالایی نیز داشت و دیدار بین دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در پایان با برتری دو بر یک تیم آبادگران ارم‌ساز پایان یافت.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم که با رقابت 11 تیم برگزار می‌شود و این هفته تیم منتخب خلجستان استراحت داشت، هم‌اکنون تیم آبادگران ارم‌ساز با 9 امتیاز در صد قرار دارد و تیم‌های مبنا صنعت با هفت و اتحاد شادقلی با شش امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول