اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌مندی 99 خانواده زندانیان از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان 99 خانواده که سرپرست آنها زندانی هستند، از خدمات مختلف کمیته امداد استفاده می‌کنند.

بهره‌مندی 99 خانواده زندانیان از خدمات کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی شامگاه چهارشنبه در نشست انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دادستان، مدیرکل زندان‌ها، مدیرکل منابع طبیعی و رئیس انجمن حمایت از زندانیان این استان برگزار شد از آمادگی کمیته امداد برای همکاری با انجمن حمایت از زندانیان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آماده ارائه خدمات به خصوص در سرفصل‌های اشتغال و مشاغل خانگی به خانواده‌هایی هستیم که یکی از اعضای آنها در زندان هستند.

فرهادی افزود: هم اکنون تعداد 99 خانوار زندانی با جمعیت 302 نفر از مزایا و خدمات کمیته امداد در استان کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: امنیت اجتماعی و آسایش خاطر و جلوگیری از ورود افراد به زندان از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های دادستانی این استان است.

فرهاد کوشا تصریح کرد: در مقوله زندان و زندانی، پیشگیری از ورود افراد به زندان مهم‌ترین موضوع است ولی اگر کسی به زندان رفت باید مراقبت‌های بعدی و مورد نیاز فراهم برای کاهش آسیب‌های ناشی از این مشکل فراهم شود.

محمدرضا جهان‌آرا، مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر همکاری همه جانبه ادارات این استان تأکید کرد و گفت: منابع طبیعی آمادگی هرگونه همکاری با کمیته امداد را دارد.

در پایان این نشست همکاری کمیته امداد مطابق تفاهم‌نامه انجمن حمایت از زندانیان و معرفی خانواده‌های زندانی توسط این انجمن و حمایت از این خانواده‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/82005/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول