اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

مردم به خرید کالای داخلی تعصب داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: باید نسبت به ترویج کالای داخلی در جامعه اهتمام داشته و مردم ما باید نسبت به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشند.

مردم به خرید کالای داخلی تعصب داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یونس عالی‌پور امروز در همایش مدیران بازاریابی و فروش که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تاکید کرد:‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت تلاش کرده است که با تکریم ارباب رجوع نسبت به تبلیغ هرچه بیشتر فرهنگ جهانشهر قم اهتمام داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برخورد صحیح با ارباب رجوع بهترین ابزار تبلیغی برای جذب مشتری است، گفت: باید در این زمینه نسبت به امر آموزش اهتمام داشته باشیم و بهره‌گیری از دانش و توان تخصصی اساتید و صاحب نظران می‌تواند ما را در این مسیر یاری کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه برای تبدیل شدن به یک آرمانشهر شیعی نیازمند ابزار هستیم تصریح کرد: باید در این مسیر با برنامه ریزی دقیق حرکت کنیم.

*بهره‌گیری از آموزش‌های تخصصی و عمومی در اقتصاد مقاومتی

وی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باید در این امر نیز آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای ارائه شود.

عالی پور آموزش اقتضایی با پیوست فرهنگی را لازمه دست یابی به جهانشهر شیعی دانست و یادآور شد: فعالان عرصه کار و تجارت در قم باید متفاوت از دیگر نقاط باشند و وقتی که اسم شهر مقدس قم مطرح می‌شود باید کرامت و منزلت این شهر مورد توجه قرار گیرد.

وی به اهمیت بهره‌گیری از تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: باید نسبت به ترویج کالای داخلی در جامعه اهتمام داشته و در این زمینه از آموزش‌های عمومی و تخصصی بهره بگیریم و مردم ما باید نسبت به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: باید آموزش‌های به روز همراه با پیوست فرهنگی در اختیار مدیران بخش تجارت ما قرار گیرد و از آموزش مردم نیز نباید غافل شویم.

انتهای پیام/2258/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول