اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ژیمناستیک:

قزوین قطب ژیمناستیک کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: قزوین با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهایی که دارد قطب ژیمناستیک کشور است.

قزوین قطب ژیمناستیک کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر درویش‌زاده امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ژیمناستیک استان قزوین اظهار داشت: این استان مفاخر زیادی در رشته ژیمناستیک دارد و قزوین قطب ژیمناستیک کشور است.

وی ادامه داد: امین ارباب یکی از قهرمانان تیم ملی کشورمان از استان قزوین است که موفق شد پس از 80 سال مقام دوم آسیا را برای کشور کسب کند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک، رضا خیرخواه از مربیان ژیمناستیک قزوین را یکی از قهرمان‌سازهای کشور معرفی کرد و افزود: خیرخواه سالیان سال در دوره‌های مختلف و در سطوح ملی و فراملی ژیمناستیک حضور داشته که وجود چنین فردی مایه افتخار استان قزوین است.

درویش‌زاده اضافه کرد: حضور پیشکسوتانی از استان قزوین در کمیته‌های متعدد فدراسیون در سالیان مختلف نشان از پربار بودن ورزش ژیمناستیک در این استان دارد.

وی با اشاره به انتخاب حمید احمدی به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه احمدی صددرصد آرای مأخوذه را در مجمع انتخاباتی به دست آورده، نشانگر عملکرد مطلوب این هیئت در سنوات گذشته بوده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: هیئت ژیمناستیک استان قزوین توانسته شاخصه‌های ارزیابی فدراسیون را به دست آورد و در ارزیابی سالانه رتبه نخست را در بین هیئت‌های ورزشی ژیمناستیک کشور کسب کند.

درویش‌زاده با بیان اینکه به دنبال کسب عنوان در رقابت‌های ژیمناستیک کشورهای اسلامی هستیم، تصریح کرد: مسابقات ژیمناستیک کشورهای اسلامی در سال آینده به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود که به دنبال کسب مقام در این رقابت‌ها هستیم.

وی تأکید کرد: نتیجه نهایی ژیمناستیک‌کاران کشور در رقابت‌های 2014 کویت خواهد بود که باید در این راستا تمام هیئت‌های استان‌ها، مربیان و کارشناسان تلاش کنند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان گفت: طرح عضوگیری فدراسیون مشارکت بیشتر باشگاه‌ها و آموزش و پرورش را می‌طلبد.

انتهای پیام/77003/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول