اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در سنندج عنوان کرد

سهم 20 درصدی ژیمناستیک کردستان از نفرات تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در آخرین اعزام تیم ملی ژیمناستیک به اردوهای برون مرزی، سهم استان کردستان سه ورزشکار معادل 20 درصد کل نفرات تیم ملی بوده است.

سهم 20 درصدی ژیمناستیک کردستان از نفرات تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر درویش‌زاده در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید هیئت ژیمناستیک کردستان در سنندج اظهار کرد: ورزش ژیمناستیک کردستان در سال‌های اخیر به یمن تلاش‌های بی‌دریغ مسئولین هیئت رشد چشم‌گیری داشته است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای بالقوه این ورزش در سطح استان گفت: شاهد این مدعا حضور 3 تن از قهرمانان ژیمناستیک استان در آخرین اردوی تیم ملی است که این عدد 20 درصد از نفرات ملی‌پوش را شامل می‌شود.

درویش‌‌زاده با بیان اینکه هیئت‌ها بازوهای اصلی فدراسیون هستند، جابه‌جایی در ریاست هیئت‌ها را امری طبیعی دانست و تاکید کرد: این مسئله در تمام سطوح مدیریتی و همه حوزه‌ها برای رشد و پیشرفت امور ضروری است.

وی در پایان با اشاره به نگاه مثبت فدراسیون به ژیمناستیک استان از ریاست قبلی هیئت خواست تا به عنوان مشاور سرپرست جدید هیئت تجربیات خود را در این زمینه در اختیار وی قرار دهد.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک نیز در سخنانی خانواده‌ها را سرمایه‌های اصلی ورزش خواند و خاطرنشان کرد: این مسئله که خانواده‌ها در شرایط دشوار زمینه حضور فرزندان خود را در عرصه‌ها و میادین ورزشی فراهم می‌کنند قابل تقدیر و ستایش است.

فرامرز سنگینی با تاکید براینکه در کشورهای توسعه یافته برگزاری مسابقات ملی در باشگاه‌های ورزشی و به همت خانواده‌ها انجام می‌شود، ابراز امیدواری کرد این مهم در کشور ما نیز محقق شود.

وی به فراهم آمدن بستر آموزش ورزش ژیمناستیک در استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا سرمربی تیم‌های ملی ژیمناستیک در کردستان حضور خواهد یافت تا زمینه لازم برای آموزش مهارت‌های پیشرفته این ورزش در استان کردستان مهیا شود.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک در پایان از اداره کل ورزش وجوانان استان خواست تا با برقراری ارتباطات مناسب شرایط رشد و توسعه ژیمناستیک استان را فراهم کند.

انتهای پیام/79008/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول