اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم :

سعی ما بر این است که ژیمناستیک را وارد خانواده‌ها کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم بیان کرد: سعی ما بر این است که ژیمناستیک را وارد خانواده‌ها کنیم چرا که این ورزش می‌تواند به عنوان پایه ورزش‌ها، خردسالان و نوجوانان را برای ورود به ورزش‌های دیگر آماده کند.

سعی ما بر این است که ژیمناستیک را وارد خانواده‌ها کنیم

هم‌زمان با روز ملی ژیمناستیک و با حضور مسئولان استانی و محلی، مهدکودک‌ها و خانواده‌های کودکان، جشنواره مهارت‌های حرکتی پایه در جهرم برپا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم امروز در حاشیه برگزاری این جشنواره ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: جهرم از ظرفیت‌های مناسبی در رشته ژیمناستیک برخوردار بوده و از کارشناسان خبره‌ای نیز در این زمینه استفاده می‌کند.

عبدالرحیم خداجو با تأکید بر لزوم برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در رشته ژیمناستیک، افزود: برای ارتقا و پیشرفت در ورزش ژیمناستیک نیازمند به مربیان آگاه و به روز هستیم و امیدواریم با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی این مهم تحقق یابد.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش ژیمناستیک در جهرم رشد ورزش قهرمانی را در بر دارد، خاطرنشان کرد: ژیمناستیک یکی از ورزش‌های پایه و پرمدال و المپیکی دنیا محسوب می‌شود و در سال‌های گذشته این ورزش در استان فارس نیز خوش درخشیده است.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول