اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری:

نیازمند گام‌های بیشتر برای حرفه ای شدنیم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: دوچرخه سواری کشور باید به سمت حرفه‌ای شدن برود و باید در المپیک ورزشکار حرفه‌ای داشته باشیم که نتیجه بگیرد.

نیازمند گام‌های بیشتر برای حرفه ای شدنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان خسرو قمری عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری همدان اظهار داشت: افتخار می‌کنم که فرزند این استان هستم و هرکجا که می‌روم قلبم برای این استان می‌تپد و بسیار خوشحال هستم که نخستین روزهای دوچرخه سواری را در این استان آغاز کردم و تعصب خاصی به مردم اینجا دارم و باید از زحمات آقای شمسی‌‌پور تشکر کنم که 16 سال برای دوچرخه سواری استان همدان زحمت کشیده‌اند.

وی با اشاره به این که برای حضور در المپیک بیش‌ترین تمرین را در استان همدان انجام داده است، افزود: توسعه ورزش همگانی از اولویت‌هایی کاری ماست، مقام معظم رهبری نیز در سال 89 توصیه کردند که همه باید در توسعه ورزش همگانی همه دست به دست هم دهند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اضافه کرد: اولویت ما در سال آینده توجه به ورزش همگانی و هدف بعدی فدراسیون در بعد قهرمانی است.

وی گفت: انتظار داریم که رئیس هیئت دوچرخه سواری استان در بحث قهرمانی نیز کار کنند و یکی از اهداف تمامی هیئت‌های کشور، قهرمان پروری برای این رشته باشد.

قمری با بیان این که بحث باشگاه‌سازی نیز باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: ما نباید فضای هیئت را با بخش حرفه‌ای اشتباه بگیریم، بخش حرفه‌ای باید کار خود را کند و این بخش علاقه‌مند است مقام بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به سویی برویم که نخبه‌های خود را بتوانیم در مجموعه‌های جذب کنیم و باید بومی‌گرایی در این رشته افزایش یابد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطر نشان کرد: هدف بعدی پرورش داوران و مربیان خوب است که قطعاً یکی دیگر از نیازهای دوچرخه سواری است؛ لذا در سطح فدراسیون تمام منابع درسی خود را به روز کرده‌ایم و تمام منابع درسی از فدراسیون جهانی گرفته شده و مدرسانی نیاز داریم که بتوانند این‌ها را آموزش دهند.

وی با بیان اینکه در سطح قاره آسیا 32 مسابقه دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود، بیان کرد: حدود 7 میلیون دلار جایزه این مسابقات است که منبع بسیار خوبی برای توسعه دوچرخه‌سواری استان و کشور است.

قمری تصریح کرد: باشگاهی تشکیل شد که در چین ویتنام و مالزی و بورنی در این مسابقات شرکت کردند و کل هزینه بلیت و پول تو جیبی هم از سوی میزبان به ورزشکاران اهدا شد و جایزه هم گرفتند و 70 میلیون ظرف یک ماه کسب درآمد شد که پنجاه درصد به فدراسیون و مابقی به ورزشکاران رسید.

وی یادآور شد:  به تمام هیئت‌ها در استان توصیه می‌کنیم که با ایجاد باشگاه و ثبت آن در فدراسیون برای خود درآمدزایی کنند و با این دوستان همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: باید به سمت حرفه‌ای شدن برویم و باید در المپیک ورزشکار حرفه‌ای داشته باشیم که نتیجه هم بگیرم.

وی در ادانع با اشاره به برنامه خود در سال آینده گفت: در سال آتی باید مدارس دوچرخه‌سواری را در رشته‌های مختلف در تمامی هیئت‌های استان‌‌ها تشکیل دهیم تا هیئت‌ها از این راه کسب درآمد کنند، همچنین در سال آینده دانشکده علمی کاربردی دوچرخه‌سواری را در تهران راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: ارتباط بنده با همدان یک ارتباط خونی و تعصبی است و دوست دارم در استان کار کنیم و تا آنجایی که از دستم بر بیاید برای ارتقای این ورزش کمک می‌کنم.

انتهای پیام/2499/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول