اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبیین منویات رهبری

کنفرانس ملی «هویت» در رودهن برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از راه‏اندازی کنفرانس ملی «هویت» در این دانشگاه با هدف تبیین منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خبر داد.

کنفرانس ملی «هویت» در رودهن برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا ایرانبخش عصر امروز در جمع شماری از مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: دانشگاه آزاد رودهن در طول سه دهه فعالیت خود، 12 بار میزبان کنفرانس‏های ملی بوده است.

وی ادامه داد: پذیرایی از دانشمندان کشورمان در 157 همایش ملی و ارائه 95 مقاله در این همایش‏ها و کنفرانس‏ها نیز در کارنامه این واحد علمی دیده می‏شود.

ایرانبخش اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص توسعه هر چه بیشتر به علوم در کشور و همچنین مطالبات علمی دانشجویان در این زمینه، اجرای طرح‏های مختلف در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: از جمله این برنامه‏ها می‏توان به برگزاری کنفرانس ملی هویت در این واحد دانشگاهی اشاره کرد.

وی از انجام هماهنگی‏های لازم برای برگزاری این کنفرانس با دفتر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: هدف از اجرای این کنفرانس، تبیین منویات رهبر فرزانه انقلاب برای قشر دانشجوی جامعه است.

ایرانبخش اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با برخورداری از زمینه‏های قوی علوم انسانی و اجتماعی می‏تواند نقش بسزایی در مبحث هویت داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: همه تلاش مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد رودهن در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

انتهای پیام/2568/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول