اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران خبر داد

شناسایی 300 انبار احتکار کالا در اطراف تهران

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از شناسایی 300 انبار احتکار کالا در اطراف تهران خبر داد و گفت: هرجا پی ببریم کالای مردم را احتکار کردند آن انبار را باز کرده و کالاها را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

شناسایی 300 انبار احتکار کالا در اطراف تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن ساعتی پیش در نشست شورای اداری شهرستان ری با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم شرایط کشور را با گران فروشی به کام مردم تلخ کنند، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد به‌طور ناشایست به‌دنبال منفعت شخصی بوده و توجهی به مردم ندارند.

استاندار تهران از شناسایی 300 انبار احتکار کالا در اطراف تهران خبر داد و گفت: پس از شناسایی انبارها تعدادی را تاکنون باز کرده و کالاها را با قیمت قانونی در اختیار مردم قرار دادیم.

وی در ادامه تاکید کرد: درب انبارهای دیگر را نیز باز کرده و کالاها را با قیمت قانونی به حراج می‌گذاریم.

توسعه کشاورزی یکی از اقدامات شایسته دولت است

مرتضی تمدن با اشاره به طرحی که شب گذشته در نشست فرمانداران استان تهران مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: درست نیست که ما برای علوفه دام‌های خود سر جلوی بیگانگان کج کنیم و به همین دلیل طرح توسعه کشاورزی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

استاندار تهران طرح توسعه کشاورزی را یکی از اقدامات شایسته دولت دانست و گفت: شب گذشته 15 میلیارد وام در راستای توسعه کشاورزی را به شهرستان ری اختصاص دادیم و امیدواریم نیروهای توانمند این شهرستان با بهره‌گیری از این وام طرح‌های خود را در راستای توسعه کشاورزی اجرایی کنند.

وی در ادامه خبرهای خوشی را در ارتباط با بخش‌ کشاورزی بیان کرد و گفت: با پیگیری طرح توسعه کشاورزی؛ زمین، آب و وام به عهده ما و تولید محصولات کشاورزی برعهده تولیدکنندگان، در این طرح بعد از گزینش افرادی که توان تولید را دارند تا حد امکان به آنها کمک می‌کنیم.

باید از خارجی‌ها بی‌نیاز باشیم

استاندار تهران با تاکید بر اینکه بی‌نیاز شدن به خارجی‌ها دستور رئیس جمهور است، گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور با تلاش و کوشش باید در همه موارد به خودکفایی رسیده و بتوانیم کالاهای مورد نیاز را خودمان تولید کنیم.

مصلحت‌اندیشی نمی‌کنیم

تمدن با اشاره به سال پایانی دولت گفت: با توجه به سال پایانی دولت مصلحت‌اندیشی نکرده و هرآنچه به نفع مردم باشد را پیگیری و اجرا می‌کنیم.

استاندار تهران با تاکید بر این کار نشدنی نیست، گفت: ما باید در تولیدات کشاورزی،‌گوشت سفید و قرمز و ... به خود کفایی برسیم و این کار هم شدنی است.

مسکن مهر جلوی حباب گرانی مسکن را گرفت

تمدن با اشاره به اینکه با همت و تلاش می‌توان همه کارها را به‌خوبی دنبال و اجرایی کرد، گفت: در ارتباط با مسکن مهر عنوان می‌کردند که این کار شدنی نیست اما به فضل خدا و پیگیری رئیس جمهور و هیئت دولت این کار به شایستگی پیگیری و اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در ارتباط با مسکن مهر گفت: رئیس جمهور بارها تاکید داشتند که اگر یک نفر صاحب خانه شود و دست به سوی خدا بلند کرده و دعا کند قطعاً مشکلات رفع می‌شود و بیان می‌کردند «خدا اندیش باشید و برای مردم خدمت کنید.

استاندار تهران تصریح کرد: به لطف خداوند متعال امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری 4 میلیون واحد مسکن مهر در سطح کشور هستیم که با پیگیری دولت نهم و دهم احداث شده است.

انتهای پیام/2462/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول