اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان از گرفتن تصمیمات تنش‌زا در دانشگاه‌ها خودداری کنند‌

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط کنونی کشور حساس است و باید این موضوع به ویژه در دانشگاه باید درک شود و با سعه‌صدر از گرفتن تصمیمات تنش‌زا در دانشگاه‌ها خودداری شود.

مسئولان از گرفتن تصمیمات تنش‌زا در دانشگاه‌ها خودداری کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری ظهر امروز در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج دانشگاه‌ها را دارای ظرفیت‌های بزرگی خواند و گفت: حتی ارتباط‌های خشک و خالی هم با دانشجو و دانشگاه به بهبود امور کمک خواهد کرد.

صابری ادامه داد: ناهمگن بودن مدارک دانشجویان فارغ‌التحصیل با بازار کار موجود در این استان از مهم‌ترین مشکلات جامعه دانشگاهی است.

وی گفت: در این استان برای دانشجویی که در فلان رشته تربیت می‌کنیم بازار کار مناسب وجود ندارد و در این شرایط است که یک فرد با تحصیلات عالی دانشگاهی راهی جز کار در یک سوپر مارکت ندارد.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بیوراحمد بیان کرد: شاید قشر دانشجو یک درصد جمعیت این استان هم نباشند ولی به علت اثرگذاری بالای این قشر باید چند برابر جمعیت عددی آنها مورد توجه قرار گیرند.

وی حفظ آرامش و نشاط در جامعه را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: اقدامات و تصمیمات در حوزه دانشگاه باید با حساسیت بیشتری اتخاذ شوند تا به آرامش و امنیت جامعه لطمه‌ای وارد نشود.

صابری بیان کرد: شرایط کنونی کشور حساس است و باید این موضوع به ویژه در دانشگاه باید درک شود و با سعه‌صدر از تصمیمات تنش‌زا در دانشگاه‌ها خودداری شود.

وی گفت: رفاه دانشجویان باید در دستور کار باشد و ارتباط نزدیکی با دانشجویان برقرار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت انتخابات، از تنش‌زا بودن این 6 ماه آینده گفت و ادامه داد: همه ما باید به حفظ آرامش جامعه کمک کنیم.

صابری عنوان کرد: باید میان بازار کار و پذیرش دانشجو یک تناسب به وجود آید که دانشجوی کشاورزی و عمران با دید کار، علاقه و تلاش وارد دانشگاه شود نه اینکه برای کلاس و شأن اجتماعی رشته خود را انتخاب کند.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری علت اجرا نشدن مصوبات سفرهای رئیس جمهور شد و گفت: احداث مرکز رشد در درون محوطه دانشگاهی هیچ ایرادی ندارد و باید روی زمین‌های محدوده دانشگاه فکر کنید.

صابری یادآور شد: همت مسئولان از یک سو و منطقی شدن توقعات دانشجویی از مؤلفه‌های رشد و توسعه همه جانبه دانشگاه یاسوج است که باید در کنار هم باشند.

وی گفت: دانشگاه کرمان هم روزی در ساختمان امام جمعه وقت بود ولی امروز از دانشگاه‌های بزرگ و معتبر ایران است.

انتهای پیام/82005/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول