اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ‌سال جاری صورت گرفته است

پرداخت 337 میلیارد ریال‌ خسارت به کشاورزان کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر گروه خدمات بیمه‌ای محصولات کشاورزی استان کرمان گفت: طی ‌سال جاری 337 میلیارد ریال‌ به کشاورزان خسارت‌دیده ‌استان کرمان پرداخت شده است.

پرداخت 337 میلیارد ریال‌ خسارت به کشاورزان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان مهدی خیاط‌حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی سیرجان اظهار داشت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی کرمان طی ‌سال جاری 337 میلیارد ریال‌ به کشاورزان خسارت دیده ‌استان کرمان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ تا پایان دی ماه جاری به 350 میلیارد ریال می‌رسد که به حساب کشاورزان زیر پوشش بیمه محصولات کشاورزی و خسارت‌دیده واریز می‌شود. 

خیاط‌حسینی با اعلام اینکه در استان کرمان 423 نوع محصول تولیدی زیر پوشش بیمه است، گفت‌: یک سوم بهره‌برداران کشاورزی استان کرمان به اهمیت بیمه توجه دارند و محصولات خود را بیمه می‌کنند که نسبت به میانگین کشوری رتبه خوبی‌ داریم.

وی عنوان کرد: اما ضرورت دارد که تمام‌ کشاورزان استان کرمان از این بسته حمایتی دولت که یک نوع سرمایه‌گذاری برای بخش کشاورزی و دامی است، استفاده کنند.

خیاط‌حسینی مهلت ثبت‌نام بیمه کشاورزی را تا پایان دی ماه جاری عنوان کرد و افزود: در این فرصت تمام‌ کشاورزان و دامداران به ویژه پرورش‌دهندگان طیور اقدام به ثبت‌ بیمه دامی کنند و طبق برنامه‌ریزی باید تا پایان برنامه پنجم توسعه 50 در‌صد کارگزاران کشاورزی و دامی در استان کرمان زیر پوشش بیمه قرار گیرند. 

انتهای پیام/80015/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول