اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

آماده اجرای تصمیم‌های دولت در زمینه سهام عدالت هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر 600 هزار نفر در استان یزد دارای برگه سهام عدالت هستند، گفت: در این زمینه آماده اجرای تصمیم‌های دولت هستیم.

آماده اجرای تصمیم‌های دولت در زمینه سهام عدالت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مرادعلی میر در نشست مسئولان شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌های مختلف استان یزد با اشاره به صنعتی و معدنی بودن استان یزد، خواستار گسترش فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های تعاونی سهام عدالت و گام نهادن آنها در این مسیر شد.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌های خوبی برای فعالیت در بخش صنعت و معدن وجود دارد و این نوع شرکت‌ها باید در این عرصه‌ها وارد شوند.

میر عنوان کرد: شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان‌های استان یزد از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق خود استفاده کرده و فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری به ویژه در صنعت و معدن گسترش دهند و نقش پررنگ‌تری را در رونق اقتصادی ایفا کنند.

وی بر هماهنگی شرکت‌های سهام عدالت و تعامل بیشتر آنها با سایر دستگاه‌ها همچنین فرمانداران و مسئولان شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: این شرکت‌ها در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 600 هزار نفر در این استان دارای برگ سهام عدالت هستند، از افزایش ارزش این اوراق و عرضه آن در بورس در آینده پس از پایان اقساط سهام عدالت سهام خبر داد و گفت: در این راستا، آماده اجرای تصمیمات دولت هستیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان یزد هم در این نشست گفت: در حال حاضر 10 شرکت تعاونی سهام عدالت در این استان فعالیت می‌کنند و بیش از 50 درصد جمعیت یک میلیون و 70هزار نفری استان یزد، برگه سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند.

عبدالرسول زارع افزود: 55 درصد بیمه دانا متعلق به سهام عدالت است و با توجه به این امر شرکت‌های تعاونی سهام عدالت باید در زمینه توسعه و رونق بیمه، گام‌های موثرتری بر دارند.

وی همچنین از شناسایی بیش از 621 هزار نفر از واجدان شرایط و مشمولان دریافت سهام عدالت در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای صدور برگ سهام آنها انجام شده است.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول