اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها

برترین‏های قرآن و عترت دانش‏آموزی در دامغان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان از معرفی برترین‏های رقابت‏های یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان دختر و پسر دامغان خبر داد.

برترین‏های قرآن و عترت دانش‏آموزی در دامغان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد مطلبی‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه این مراسم افزود: این دوره از مسابقات با حضور 146 دانش‌آموز دختر در کانون معراج امام خمینی(ره) و با حضور 40 نفر از دانش‌آموزان پسر در کانون جوانان بسیج دامغان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد رقابت سالم و معنوی بین دانش‌آموزان بسیجی عنوان کرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی نسبت به فراگیری علوم قرآنی و تشویق و ترغیب دانش آموزان به این کتاب الهی تلاش می‌کند و در این راه معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

مطلبی‌نژاد ادامه داد: تشویق دانش‌آموزان به فراگیری علوم قرآنی و انس و الفت بیشتر با قرآن کریم و شناسایی و معرفی الگوهای برتر قرآنی در مدارس جزو اهداف برجسته بسیج دانش‌آموزی به شمار می‌آید.

وی با بیان برخی از اهداف مسابقات عترت و قرآن دانش‏آموزی گفت: در قالب این مسابقات، دانش‏آموزان نخبه را در این زمینه شناسایی کرده و از استعدادهای آنان در فعالیت‌های بسیج و جامعه استفاده می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه این نخبگان قابلیت تبدیل به مربی‌های برتر قرآنی را در آینده دارند، تصریح کرد: دانش‌آموزان در چهار رشته حفظ و قرائت قرآن کریم و درک مفاهیم و عترت به رقابت پرداختند و به برترین‌های این مسابقه جوایزی نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/74003/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول