اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

آبگرفتگی‌ها را در آبادان به حداقل رسانده‌ایم / تذکر به شهردار منطقه یک

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: در تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، آبگرفتگی‌های مناطق مختلف شهری را به حداقل رسانده‌ایم.

آبگرفتگی‌ها را در آبادان به حداقل رسانده‌ایم / تذکر به شهردار منطقه یک

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده مسیرهایی که بارندگی‌های اخیر در معرض آبگرفتگی بود را رفع مشکل کردیم.

وی افزود: امروز شاهد دریافت 14.2 میلی‎متر بارندگی در منطقه بودیم که البته این میزان با شدت بسیار زیادی انجام گرفت.

شهردار آبادان اضافه کرد: آبگرفتگی‌های ایجاد شده در شهرستان را در کمتر از یک‌ساعت رفع کرده و تنها نقاطی از شهر چون امیری با چنین مشکلی در حال دست و پنجه نرم کردن است.

وی ادامه داد: در راستای رفع آبگرفتگی‌ها همچنان پمپ‌ها و ژنراتورهای شهرداری در حال کار کردن بوده و در این خصوص با تمام قوا در تلاشیم.

شیرازی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان گفت: نقاط شهری چون 40 متری ذوالفقاری که همیشه با مشکل آبگرفتگی و تردد شهروندان روبه‌رو بوده با بارش امروز هیچ مشکلی را پیش‌رو نداشتند.

وی همچنین عنوان کرد: اما آبگرفتگی‌ها متأسفانه این بار نیز در منطقه یک شهری نیز صورت گرفته که در این خصوص تذکری جدی به شهردار منطقه یک داده‌ایم.

شهردار آبادان بیان کرد: با وجود اینکه تلاش‌های بسیار گسترده‌ای در راستای رفع مشکل آبگرفتگی توسط شهرداری‌های منطقه در شهرستان صورت گرفته، اما همین چند مورد نیز شهروندان را مطمئناً دچار مشکلات عدیده‌ای در تردد و رفت و آمد می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم شهروندان با سعه صدر بیشتری مشکل پیش آمده آبگرفتگی در برخی مناطق شهری را تحمل کنند و مطمئن باشند شهرداری با تشکیل جلساتی در این زمینه به‌زودی موانع موجود را رفع کرده تا در بارندگی‌های بعدی شاهد هیچگونه آبگرفتگی در مناطق مختلف شهری نباشیم.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول