اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

ضرورت حل معضل کمبود فضای اداری در شبستر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: معضل کمبود فضای اداری در شبستر باید برطرف شود.

ضرورت حل معضل کمبود فضای اداری در شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، یونس فاتح ظهر امروز در نشست شورای معاونان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در شبستر اظهار کرد: کمبود فضای اداری در این شهرستان مشکلی است که وجود دارد اما فعلاً امکان گسترش فضای آن حداقل در کوتاه مدت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: از این رو باید تلاش شود با استفاده بهینه از فضای اداری و نیروی انسانی موجود در ارائه خدمت به شهروندان تلاش شود تا خللی در خدمت به شهروندان به وجود نیاید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر برگزاری متناوب جلسات هیئت تشخیص و حل اختلاف در طول هفته اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری این روند، شاهد کاهش پرونده‌های مربوطه باشیم و با رعایت استانداردهای لازم در ارزیابی‌های آتی موفقیت لازم کسب شود.

وی، بهره‌برداری از پروژه 70 واحدی مسکن مهر شرفخانه در دهه ‌فجر سال‌جاری را یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم با به‌روزرسانی وضعیت حقوقی و مالی تعاونی‌ها، نظارت‌های به موقع انجام شده و تذکرات لازم نیز به مدیران تعاونی‌ها ابلاغ شود.

فاتح، موفقیت‌های کسب شده در این شهرستان را حاصل تلاش‌های همه همکاران این اداره در حوزه‌های مربوطه عنوان و اظهار امیدواری کرد؛ با انجام نظارت‌های قانونی و بازرسی‌های به موقع از واحدهای تولیدی و تعاونی از بروز مشکلات آتی جلوگیری شود.  

در این نشست معاونان این اداره کل ضمن ارائه گزارشی از نتایج بازدید و بررسی‌های به عمل آمده از حوزه‌های کاری مربوطه در این شهرستان، بر اهمیت به‌روزرسانی سامانه‌های مربوط به هر حوزه تاکید کردند.

انتهای پیام/60001/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول