اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرچک:

9 دی پایانی بر تحرکات بدخواهان انقلاب بود

خبرگزاری فارس: بخشدار قرچک حماسه 9 دی را نشان دهنده عمق درک و بصیرت مردم ایران دانست و گفت: 9 دی پایانی بر تحرکات ضدانقلابان و بدخواهان انقلاب بود.

9 دی پایانی بر تحرکات بدخواهان انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌اله ابراهیمی لحظاتی پیش در جمع مردم روستای صالح آباد حاضر شد و با دیدار چهره به چهره، پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات آنها شد.

بخشدار قرچک در این دیدار طی سخنانی ملاقات‌های مردمی را سرمایه‌ای مقدس در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز مسئولانی در صحنه حضور دارند که بر ارزش این سرمایه عظیم افزوده‌اند و سعی آنان رفع موانع و مشکلات است.

ابراهیمی افزود: دیدارهای چهره به چهره با مردم و مسئولان در فضای معنوی مسجد، می‌تواند زمینه مهر و محبت را دو چندان کرده و بر تقویت آن بیفزاید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ حجابی بین مردم و مسئولان نیست و هر که خلاف این موضوع را نشان دهد، هدفی غیر از تضعیف ارزش‌ها و باورهای نظام اسلامی ندارد.

ابراهیمی گفت: دین اسلام همواره عظمت را در تقوای الهی می‌داند و متقی‌ترین انسان‌ها را کسانی می‌شمارد که در خدمت رسانی صادقانه به مردم پیشتازند.

بخشدار قرچک در ادامه حماسه عظیم 9 دی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این حماسه به یاد ماندنی پایانی بر تحرکات ضدانقلابان و بدخواهان نظام بود.

وی افزود: مردم ایران با حضور به موقع خود در صحنه، موجب یأس و ناامیدی دشمنان در داخل و خارج از کشور شدند تا این واقعه برای همیشه در تاریخ زرین میهن اسلامی به عنوان واقعه‌ای درخشان به ثبت برسد.

وی حماسه 9 دی را برای تقویت نظام، خدمت به مردم و کشور عنوان کرد و گفت: یکی از رمز و رازهای پایداری نظام این است که مسئولان از فرصت مسئولیت برای خدمت به آنها استفاده کرده و به دشمنان برای پیشبرد اهداف و طرح و فتنه در داخل کشور اجازه ندهند.

ابراهیمی همچنین با بیان اینکه این حادثه نشان‌دهنده عمق درک و بصیرت مردم بود از آن به عنوان معجزه الهی نام برد و خاطرنشان کرد: بصیرتی که مردم در این حماسه به نمایش گذاشتند، در دل آنها نهادینه شده و همواره به عنوان چراغ روشنگر و هدایت بخش فرا راه مسیر حرکت ایران اسلامی خواهد بود.

بخشدار قرچک در پایان تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی با حضور هوشمندانه و آگاهانه توانستند با مدیریت نسبت به صیانت، حفظ و اعتبار نظام اقدام کنند.

انتهای پیام/2462/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول