اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آمل خبر داد

تخریب 4 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی آمل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آمل از تخریب 4 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

تخریب 4 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی آمل

مرتضی امینی‌نیاکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: اجرای احکام قطعیت یافته قلع و قمع با استناد به موضوع تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در همین راستا، چهار مورد اعیانی غیرمجاز و بیش از 22 هزار متر دیوارکشی به تفکیک قطعات 300 و 200 مترمربعی در اراضی کشاورزی شهرستان آمل قلع و قمع شد.

امینی با اشاره به اینکه این قلع و قمع روز گذشته با حضور نمایندگان دادستان، بخشدار و نیروی انتظامی و اکیپی از کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل صورت گرفته است بیان داشت: این کار در روستاهای ولیسده، چنگاز و کوکده بخش پائین خیابان لیتکوه انجام گرفت.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بیمه محصولات کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل اظهار داشت: در این راستا برگزاری جلسات مستمر با شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و تعاونی‌های تولید و همچنین اجرای دوره‌های آموزشی و ترویجی در مراکز جهاد کشاورزی 8 گانه صورت گرفته است.

امینی یادآور شد: برای بهره‌برداران بخش کشاورزی با همکاری شرکت خدمات بیمه‌ای مزرعه گستر تاکنون 1066 هکتار از زمین‌های کشاورزی زراعی و باغی زیر پوشش بیمه محصولات قرار گرفت.

وی تصریح کرد: 490 رأس گوسفند و بز و 63 رأس دام آمیخته نیز زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

انتهای‌پیام/86011/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول