اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاییز امسال

بیش از 300 هزار مسافر وارد ملایر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر از ورود 317 هزار و 443 مسافر به این شهرستان در پاییز سال جاری خبر داد.

بیش از 300 هزار مسافر وارد ملایر شدند

محمد رضا بشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه این شهرستان به خاطر راه‌های مواصلاتی، آب و هوای خوب و داشتن مناطق گردشگری جذاب از شهرستان‌های مسافرپذیر است، اظهار داشت: ملایر در سه ماه سوم سال از نظر ورودی مسافر رشد خوبی داشته است به طوری که با توجه به تعطیلی‌های ایام پاییز امسال 317 هزار و 443 مسافر به این شهرستان وارد شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد مسافر 227 هزار و 127 نفر از طریق اتوبوس و مینی‌بوس به شهرستان وارد شده‌اند ‌و 6 هزار و 300 نفر نیز از طریق قطار به شهرستان ملایر مسافرت کرده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر یادآور شد: همچنین 34 هزار و 16 مسافر نیز به عنوان سرنشین خودروهای شخصی وارد شهرستان شد‌ند.

وی ادامه داد: در سه ماه سوم سال جاری توسط اداره میراث فرهنگی ملایر بیش از 40 مورد نظارت و بازدید از مراکز اقامتی، بین راهی و دفاتر خدمات‌رسانی به مسافران صورت گرفته است.

بشری با اشاره به فعالیت ستاد تسهیلات دائمی شهرستان ملایر گفت: این ستاد به صورت 24 ساعته آماده رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردم و مسافران است.

رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر برگزاری جشنواره شیره‌پزی در روستای مانیزان ملایر، مراسم‌های مذهبی، آیین‌های تعزیه‌خوانی در ایام محرم و ... را از برنامه‌های جذب گردشگر در پاییز امسال در ملایر برشمرد.

وی از بازدید 40 گردشگر خارجی در سه ماه سوم سال جاری از ارگ باستانی نوشیجان خبر داد و گفت: بیشتر این گردشگران از کشورهای اروپایی، ترکیه، استرالیا و ... بوده‌اند.

بشری در پایان برگزاری جشنواره آش محلی و ساخت آدم برفی را از جمله برنامه‌های ‌پیش‌بینی شده در ایام زمستان توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان ملایر عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول