اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس:

بسیاری از فیلم‌های سینمایی مبتنی بر شرایط زندگی مردم نیست

خبرگزاری فارس: نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: بسیاری از فیلم‌های تولید شده در سینما مبتنی بر شرایط زندگی اغلب مردم نیست و باید این تابو با ساخت فیلم‌هایی کاملا مردمی بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی شکسته شود.

بسیاری از فیلم‌های سینمایی مبتنی بر شرایط زندگی مردم نیست

محمدحسین منصف در حاشیه دومین روز اکران فیلم‌های جشنواره عمار در بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بابل با بیان اینکه این جشنواره یک حرکت جدید برای فیلم‌سازی مبتنی بر نظام فرهنگی انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: جشنواره عمار حرکتی را آغاز کرد که می‌تواند تحول فرهنگی بزرگی را در عرصه هنر هفتم بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی به وجود بیاورد.

وی با اشاره به اینکه وضع موجود در عرصه سینما و فیلم مطلوب انقلاب اسلامی نیست، خاطر نشان کرد: بسیاری از فیلم‌های تولید شده در سینما مبتنی بر شرایط زندگی اغلب مردم نیست و باید این تابو با ساخت فیلم‌هایی کاملا مردمی بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی شکسته شود.

مدیر تنها مؤسسه غیردولتی در حوزه دفاع مقدس ادامه داد: حضور فیلم‌سازانی مردمی و اکران جشنواره‌ها به صورت مردمی در سراسر کشور یک حرکت بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود و انتظار این است که در آینده این روند برای ساخت فیلم‌هایی که مردم آن را مطابق با شرایط اغلب جامعه بدانند، امتداد پیدا کند.

این روزنامه‌نگار مازندرانی در پایان خاطر نشان کرد: امروز حضور نیروهای ارزشی و متعهد برای کسب تخصص در حوزه هنر هفتم و فعالیت در این عرصه یک جهاد محسوب می‌شود زیرا زبان فیلم یک زبان بسیار گویا و بین‌المللی برای انتقال ارزش‌ها است.

انتهای پیام/86009/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول