اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت تأکید کرد

اطلاع‌رسانی ضعیف مدیران از کارها، ظلم به نظام و انقلاب

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: مدیرانی که کارهای انجام شده و خدمات را به درستی بیان نمی‌کنند به نظام ظلم کرده‌اند.

اطلاع‌رسانی ضعیف مدیران از کارها، ظلم به نظام و انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سیدناصر رضایی عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان توجه به موضوعات فرهنگی را در صدر همه الزامات دانست و گفت: تا توسعه فرهنگی محقق نشود در هیچ‌ یک از عرصه‌ها از جمله اقتصاد رنگ موفقیت را نخواهیم دید.

رئیس شورای اداری شهرستان باشت پیروی از ولایت را خواست شهدا و آرمان اصلی آن‌ها دانست و گفت: تا هنگامی که شاخصی به نام ولایت فقیه داریم از مسیر اصلی خارج نخواهیم شد.

فرماندار شهرستان باشت با گرامی‌داشت روز 9 دی به عنوان روز بصیرت ملت ایران تصریح کرد: 9 دی پاسخ حماسی مردم ایران اسلامی به کسانی بود که در خط باطل قرار گرفته بودند و به رأی مرد، خط ولایت، آرمان‌های نظام و از همه بالاتر راه شهیدان پشت پا زده بودند.

رضایی تأکید کرد: در 9 دی امسال به مانند چند سال گذشته آحاد مردم با شور و شعور همیشگی خود یک بار دیگر با خط ولایت تجدید پیمان کرده و غیرت دینی خود را به همه استکبار و دنباله‌روهای داخلی نشان خواهند داد و درس عبرتی برای وابستگان داخلی خواهد بود که مردم ایران اهل کوفه نیستند و مولا و مقتدای خود را در هر حالتی حمایت خواهند کرد.

فرماندار باشت در بخش دیگری از نشست شورای اداری این شهرستان تصریح کرد: در برخورد با ارباب رجوع هیچ‌گاه نباید موضوعات کور سیاسی را لحاظ کرد و میان مردم و مراجعه کنندگان به این دلیل تفاوتی قائل شد.

این مسئول در ادامه نیروی انسانی متعهد و کارآمد و اتکا به داشته‌ها و توانمندی‌ها و تلاش و بکارگیری همه عوامل برای پیشرفت کشور را از مصادیق همراهی با اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مدیران نخستین سطح نخبگان هستند که رفتار و کردار و عمل آن‌ها باید سرمشق و امید دهنده و نشاط‌ آفرین برای مردم باشد.

رضایی به تعامل مدیران با اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: باید خدمات انجام شده را به درستی اطلاع‌رسانی کرد چرا که عدم اطلاع‌رسانی از این خدمات ظلم به نظام و همه خدماتی است که ارائه شده است.

وی در ادامه به لزوم صرفه‌جویی در ادارات اشاره کرد و گفت: صیانت از بیت‌المال بزرگترین وظیفه‌ای است که مدیران بر عهده دارند.

فرماندار باشت در ادامه با قدردانی از حضور حماسی مردم این شهرستان در تشییع شهیدان گمنام تصریح کرد: این حضور نشان از ولایت‌مداری و حضور در صحنه مردم این شهرستان در همه عرصه‌های انقلاب دارد که در طول سه دهه اخیر آن را به منصه ظهور گذاشته‌اند.

انتهای پیام/82007/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول