اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان:

غذای گرم در مدارس دلفان توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: در پی اجرای برنامه مروج سلامت، غذای گرم در مدارس شهرستان دلفان توزیع شد.

غذای گرم در مدارس دلفان توزیع شد

نورالدین ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان با اشاره به اینکه این طرح با نظارت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و در 30 مدرسه شهری در حال اجراست، گفت: اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه تغذیه سالم، بهداشت روان، محیط سالم، مشارکت والدین در برنامه‌های بهداشتی، معاینات غربالگری دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های طرح مروج سلامت به‌شمار می‌آید.

وی هدف کلی از اجرای برنامه مروج سلامت را ترویج و استقرار مفاهیم ارتقای سلامت در بین دانش‌آموزان مدارس کشور از طریق استقرار نظام مدارس مروج سلامت ذکر کرد و اظهار داشت: کارشناسان بهداشت مدارس این مرکز با حضور مستمر در مدارس در پی تلاش برای رسیدن به این اهداف هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان همچنین از همکاری 384 رابط بهداشتی در مدارس شهری و روستایی دلفان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد رابط بر توزیع سالم مواد غذایی و رعایت نکات بهداشتی در مدارس نظارت خواهند داشت.

گفتنی است، در بین شهرستان‌های استان تنها شهرستان دلفان اقدام به توزیع غذای گرم دانش‌آموزان کرده است.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول