اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14تا 17 اسفند‌ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان

خبرگزاری فارس: شهردار سده لنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان از 14 تا 17 اسفند‌ماه امسال در این شهر برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان

محمدرضا عبدانی در حاشیه بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: زمینه‌های شناساندن و معرفی شهر سده لنجان و ظرفیت‌های موجود در این شهر با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: خبرگزاری فارس یکی از به‌روز‌ترین رسانه‌های سایبری به شمار می‌رود و خبر‌رسانی و اطلاع‌رسانی به موقع و سریع از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه امروز است.

شهردار سده لنجان با تاکید بر اینکه هر روز اخبار خبرگزاری فارس را رصد می‌کنم، تصریح کرد: به‌روز بودن اخبار خبرگزاری‌ها می‌تواند در راستای ارائه اطلاعات به‌روز توسط مسئولان نقش مؤثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در زمان‌های کاری به دلیل حجم بالای فعالیت‌ها کم‌تر می‌توانیم اخبار خبرگزاری‌ها را رصد کنیم، ادامه داد: مشاهده اخبار رسانه‌های سایبری به دلیل حجم بالای مراجعه ارباب رجوع‌ها در ساعات فعالیت‌های اداری برای مسئولان و به ویژه شهردار‌ها امکان‌پذیر نیست.

عبدانی با اشاره به اینکه تمام اخبار خبرگزاری فارس به‌روز است، تاکید کرد: البته اخبار موجود در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری باید دقیق‌تر و به‌روز‌تر شود و مسئولان باید خبرنگاران و اصحاب رسانه را در راستای خبر‌رسانی و اطلاع‌رسانی به موقع، سریع و دقیق یاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس در کم‌ترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌دهد، افزود: این موضوع بیانگر وجود خبرنگاران قوی، پویا، فعال و توانمند در این مجموعه خبری است.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه اقدامات لازم را در راستای الکترونیکی شدن تمام مجموعه‌های فعال در شهرداری سده لنجان انجام داده‌ایم، گفت: تمام فعالیت‌ها و مکاتبات اداری این مجموعه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این اقدامات استفاده از سیستم کاغذی از شهرداری سده لنجان در حال حذف شدن است، اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری سده لنجان به درجه شش دست یافته است اما درصدد دریافت درجه هفتم برای این شهرداری هستیم.

عبدانی با بیان اینکه شناساندن و معرفی شهر سده لنجان در سطح ملی یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکرد‌های سند چشم‌انداز 1404 این شهر تلقی می‌شود، ادامه داد: سده لنجان یکی از شهر‌های شهرستان زرین‌شهر است و ظرفیت‌های بسیاری در این شهر وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه محصول برنج به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های موجود در شهر سده لنجان به شمار می‌رود، تصریح کرد: ایده برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با شرکت سده لنجان با شرکت در جشنواره سرمایه‌گذاری تهران در ذهن مسئولان این شهر ایجاد شد.

شهردار سده لنجان با اشاره به اینکه با برگزاری این جشنواره در سده لنجان می‌توانیم ظرفیت‌های موجود در این شهر را به سراسر کشور معرفی کنیم، اضافه کرد: شناساندن شهر سده لنجان و ظرفیت‌های موجود در آن در چشم‌انداز 1404 این شهر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه براساس این موضوع مقرر شده است که حرکت نوین و جدیدی در راستای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه در شهر سده لنجان آغاز شود، تاکید کرد: امسال و سال‌های آتی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در بعد ملی و به احتمال قوی در بعد بین‌المللی نیز در قالب بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای نام‌های انتخاب شده برای هر سال برگزار می‌شود.

عبدانی به انتخاب امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در زمینه شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سطح کشور اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه سال‌های آینده نیز جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در قالب محور‌های نامگذاری شده توسط رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، گفت: جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان از 14 تا 17 اسفند‌ماه امسال در این شهر با حضور متقاضیان شرکت در این جشنواره برگزار می‌شود.

شهردار سده لنجان با اشاره به اینکه هنر هفتم در راستای اجرایی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه نامگذاری هر سال از جذابیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات لازم در راستای برگزاری این جشنواره در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امسال این جشنواره در ارتباط با تولیدات ملی و بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز در راستای برگزاری این جشنواره متناسب با شعار امسال صورت گرفته است.

عبدانی با تاکید بر اینکه نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان اسفند‌ماه امسال در این شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: اما فیلم‌های این جشنواره در سراسر شهر لنجان و تعدادی از سینما‌های شهر اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره می‌تواند در راستای تشویق مردم به استفاده از تولیدات و کالا‌های ایرانی نقش موثری داشته باشد، تأکید کرد: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که برای برگزاری این جشنواره حدود 150 تا 300 میلیون تومان هزینه شود.

انتهای پیام/63004/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول