اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لردگان:

کالاهای اساسی نوروز در لردگان ذخیره سازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لردگان از تامین و ذخیره سازی اقلام ضروری و مورد نیاز نوروز شهروندان این شهرستان خبر داد.

کالاهای اساسی نوروز در لردگان ذخیره سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا نجفی پیش ازظهر امروز در نشست کمیته تنظیم بازار این شهرستان، اظهار داشت: وضع تامین و ذخیره سازی کالاهای ضروری و اساسی در این شهرستان مطلوب است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت به خوبی ذخیره سازی شده است.

نجفی گفت: کالاهایی مانند روغن، شکر، گوشت، مرغ و گوشت قرمز، نهاده‌های دامی، میوه و مرکبات شب عید به اندازه کافی ذخیره سازی و در برخی اقلام نیز با حساسیت ویژه‌ای انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لردگان با بیان اینکه هنوز تا عید فرصت مناسبی داریم، افزود: موضوع امنیت غذایی با حساسیت و جدیت بیشتری پیگیری شده و ذخیره سازی خوبی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: برهمین اساس این نوید به مردم داده می‎شود برای عید نوروز، کالاهای ذخیره سازی شده در انبارها به اندازه کافی وجود خواهد داشت و کالاهای اساسی هم به طور مناسب ذخیره سازی شده است

نجفی با تأکید بر اینکه میوه و مرغ منجمد به مقدار کافی برای رفع نیاز نوروز مردم شهرستان لردگان ذخیره شده، متذکر شد: از نظر تامین انواع برنج خارجی و ایرانی، روغن و شکر نیز در شهرستان کمبودی وجود ندارد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لردگان در پایان تأکید کرد: همچنین خوراک دام مرغداران نیز موجود است.

انتهای پیام/68003/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول