اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات کرمان:

‌کرمان در واگذاری اینترنت پرسرعت‌ دوم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات کرمان گفت: شرکت مخابرات‌ این استان در بین استان‌های واگذاری اینترنت پرسرعت رتبه دوم را کسب کرد.

‌کرمان در واگذاری اینترنت پرسرعت‌ دوم است

علیرضا مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در راستای توسعه شبکه تلفن همراه در سطح استان کرمان ایستگاه تلفن همراه میکرو‌ بیمارستان قائم شهرستان بردسیر راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال‌ راه‌اندازی شد و با بهره‌برداری از آن ‌پوشش محلی تکمیل ‌و همچنین نقاط کور این محدوده حذف شد.

مهدوی با اشاره به راه‌اندازی سامانه 2020 عنوان کرد: این سامانه به منظور پاسخگویی نیازهای شهروندان در مورد اینترنت پرسرعت و سایر خدمات شرکت مخابرات راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان تصریح کرد: شرکت مخابرات‌ کرمان در بین استان‌های واگذاری اینترنت پرسرعت در فاز اول رتبه دوم را کسب کرد. 

مهدوی افزود: شرکت مخابرات استان کرمان با اجرای فاز اول واگذاری اینترنت پرسرعت در سطح استان‌ها به مقام دوم واگذاری با شرایط ویژه نائل آمد. 

وی گفت: با توجه به استقبال گسترده همشهریان ‌در سطح استان کرمان امکان استفاده از اینترنت پرسرعت پس از فراهم شدن بسترهای مناسب با اجرای فاز اول این جشنواره «کمپین» و با ارائه این خدمات همچنین‌ توجه به گستردگی شبکه مخابراتی کشور بستری فراهم شده است تا اتصال به شبکه جهانی اینترنت به سهولت و با سرعت بالاتر انجام پذیرد.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول