اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات قزوین اعلام کرد

واگذاری 16 هزار خط اینترنت پرسرعت در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت: 16 هزار خط اینترنت پرسرعت در قزوین تاکنون واگذار شده است.

واگذاری 16 هزار خط اینترنت پرسرعت در قزوین

جلال پورشاکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بیش از 386 هزار خط تلفن ثابت و همچنین 850 هزار  خط تلفن همراه تاکنون در سطح استان قزوین به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین افزود: در حوزه تلفن‌های ثابت اعتباری نخستین‌بار استان قزوین موفق به طرح ایده، اجرا و ساخت این مهم شد و هم‌اکنون سیستم تلفن‌های ثابت اعتباری به نام این استان در شرکت مخابرات کشور به ثبت رسیده است که اجرای این کار مهم و ارزشمند با همکاری تعدادی از استادان و نخبگان دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه توسعه استان قزوین در حوزه واگذاری خطوط پرسرعت اینترنت بسیار گسترده و چشم‌گیر است، تصریح کرد: شبکه‌گذاری خطوط مخابرات و اعطای سهمیه به شهرستان‌ها برای واگذاری خطوط پرسرعت نیز در 8 ماه نخست سال جاری به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین ادامه داد: تاکنون 16 هزار خط اینترنت پرسرعت در سطح مرکز و شهرستان‌های تابعه استان قزوین به متقاضیان واگذار شده است.

پورشاکر با اشاره به توسعه روستایی مخابرات در قزوین و ضرورت حمایت مالی و تأمین بیشتر اعتبارات افزود: در طول سال‌های اخیر با تلاش‌ها و پیگیری‌ها بیش از 400 سایت تلفن همراه در سطح استان قزوین توسط پیمانکاران نصب شده است.

وی عنوان کرد: همچنین 400 هزار خط اینترنت تا به امروز توسط پیمانکاران مربوط در سطح این استان در منازل، ادارات، نهاد و ارگان‌های متقاضی خطوط پرسرعت نصب شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین در خصوص توسعه مخابرات و نصب دکل‌های مخابراتی در روستاهای شهرستان آوج بیان کرد: 5 دکل تلفن همراه در سال جاری در بخش روستایی شهرستان آوج نصب و راه‌اندازی شده است.

پورشاکر ادامه داد: نصب و واگذاری سایت‌های تلفن همراه در روستاهای پرجمعیت استان قزوین نیز هم‌اکنون توسط پیمانکاران این شرکت در حال انجام بوده که امیدواریم هرچه سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/77005/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول