اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هنرسرای خورشید اصفهان

تئاتر «نامه‌ای به دوست مریخی‌ام» به صحنه رفته است

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر از به صحنه رفتن نمایش «نامه‌ای به دوست مریخی‌ام» توسط گروه تئاتر جلفا در هنرسرای خورشید اصفهان خبر داد.

تئاتر «نامه‌ای به دوست مریخی‌ام» به صحنه رفته است

اسماعیل موحدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه این نمایش ویژه گروه سنی نوجوان است، اظهار کرد: «نامه‌ای به دوست مریخی‌ام» فضایی فانتزی دارد و علاوه بر اینکه مخاطب نوجوان به خوبی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند، جذابیت‌هایی هم برای مخاطب بزرگ‌سال در طول نمایش وجود دارد.

وی افزود: این نمایش قصه دو خواهر دوقلو است که نامه‌ای به دوست خیالی‌شان در مریخ می‌نویسند و قرار است برای او شیرینی درست کنند اما هر کدام نوع خاصی از شیرینی دوست دارند و در طول بازی اختلاف نظرهایی با هم پیدا می‌کنند که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه از کار در فضای کودک و نوجوان لذت زیادی بردم، تأکید کرد: این نمایش نخستین تجربه کارگردانی من در فضای تئاتر کودک و نوجوان است و من سعی کردم گذشته از اینکه حال و هوای خاصی به نمایش می‌دهم آن را به شکل موزیکال کار کنم.

وی اضافه کرد: باز بودن دست کارگردان در وارد کردن برخی عناصر در نمایش‌های کودک و نوجوان را دوست دارم و ممکن است باز هم در این فضا کار کنم. 

موحدی درباره عوامل این نمایش نیز گفت: بازیگران این تئاتر افسانه فتاحی، مطهره نریمانی، سپیده مظاهری، ملیکا مهربان، امین فرخ‌زاد، احسان صفری، داریوش امیری و علی سلطانیان هستند و مرضیه صبوخانیان و امین فرخ‌زاد به عنوان دستیار کارگردان همکاری داشته‌اند.

وی ادامه داد: موسیقی این کار بر عهده حسین احمدجو بوده است و مژگان ابطحی به عنوان طراح صحنه و لباس، شهاب ملکی مدیر صحنه، نعیمه حدادی منشی صحنه و سعیده کمالی به عنوان عکاس در این تئاتر فعالیت داشته‌اند.

به گزارش فارس تئاتر «نامه‌ای به دوست مریخی‌ام» به نویسندگی امیر صفایی‌پور و کارگردانی اسماعیل موحدی تا دهم دی‌ماه از ساعت 18 به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند به هنرسرای خورشید واقع در خیابان کاوه، پل چمران، جنب شهرداری منطقه 7 مراجعه کنند.

انتهای پیام/63008/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول