اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر خبر داد

تئاتر «ردپای ستاره‌ها» در نوشهر به روی صحنه رفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از اجرای تئاتر « ردپای ...ستاره‌ها...زیرزمین » به همت گروه هنری فریاد در نوشهر خبر داد.

تئاتر «ردپای ستاره‌ها» در نوشهر به روی صحنه رفت

حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر اظهار کرد: این تئاتر با مضمون دفاع مقدس و به مناسبت روز تجلیل از اسرا و مفقودان به مدت یک هفته در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به صحنه رفت که مورد استقبال علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی قرار گرفت.

وی افزود: هنرمندان تئاتر نوشهر تلاش‌های خود را دارند و در سال 91 شاهد بودیم که حرکات خوبی در راستای تقویت و گسترش نمایشنامه‌خوانی نیز آغاز شده است که باید این هنر نیز مورد توجه قرار گیرد.

توپاحیدری خاطر نشان کرد: توجه به هنر با مضمون دفاع مقدس در شرایط کنونی بیشتر احساس می‌شود، نباید با کم توجهی به چنین موضوع‌های ارزشی کاری کنیم که نسل جدید با آموزه‌های ارزشمند دفاع مقدس بیگانه باشند.

وی با اشاره به اینکه تئاتر «ردپای ...ستاره‌ها...زیرزمین» به همت گروه هنری فریاد در نوشهر به صحنه رفت، اظهار داشت: در اجرای این اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر و شرکت فرهنگی و هنری ضیافت سبز خزر همکاری داشتند و محمدباقر محمودی، نیلوفر قدیری، یاشا عقلمندی، بهشاد اسدی، مازیار خواجوند و حمید واقف بازیگران این تئاتر بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر همچنین تلاش صدیقه رئیسی نویسنده و کارگردان این تئاتر را به واسطه انتخاب اثری با مضمون ارزش‌ها و ایثارگری‌ها ستودنی دانست و بیان داشت: علیرضا رئیسی، سمیرا هاشمی، آزاد نجفی، حمید قربانی، مسعود شاکری، مهدی رئیسی و مجید تیزرو عوامل و یاریگران گروه هنری فریاد برای اجرایی شدن این تئاتر بودند.

توپاحیدری تصریح کرد: از مسئولان شهرستانی انتظار می‌رود که از هنرمندان تئاتر و کسانی که موضوع‌های ارزشی را به صحنه می‌برند حمایت کنند و بهترین همراهی این است که دستگاه‌های اجرایی به مشارکت با گروه‌ها بپردازند که مطمئنا حرکتی قابل تقدیر و دارای نمای فرهنگی است.

وی در پایان افزود: به‌زودی نمایشنامه‌خوانی "کارمند" به نویسندگی والتر وایکس و کارگردانی هادی حسن‌زاده در پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نوشهر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/86019/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول