اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر:

برای اجرای عمومی تئاتر با نبود سالن مواجه هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: برای برگزاری اجراهای عمومی تئاتر در مرکز استان با مشکل در اختیار نداشتن سالن روبرو هستیم.

برای اجرای عمومی تئاتر با نبود سالن مواجه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران از در اختیار نداشتن سالن نمایش برای اجرای عمومی نمایش‌های تولید شده توسط هنرمندان هم استانی در سال‌جاری گله کرد و گفت: به علت در اختیار نداشتن سالن  تئاتر، وقفه پنج هفته‌ای ایجاد شد.

مظفری با اشاره به اینکه در مهر ماه سال‌جاری و با حضور استاندار دو سالن نمایش جدید در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر افتتاح شده ولی به خاطر اینکه این سالن‌ها هنوز از سوی پیمانکار تحویل داده نشده متأسفانه انجمن برای دریافت سالن با مشکلات زیادی روبرو است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از شش نمایش برای شرکت در جشنواره‌های مختلف و اجرای عموم در مرکز استان در حال تمرین هستند، نبود فضای مناسب برای تمرین گروه‌های فوق را از دیگر دغدغه‌های این انجمن دانست.

این هنرمند افزود: ما از مهر ماه امسال طرحی را برای اجرای عمومی نمایش‌های تولید شده در سال 1391 تهیه و اجرایی کردیم که با استقبال خوب هنرمندان روبرو شد ولی بعد از گذشت چند هفته اعلام کردند که پیمانکار سالن‌ها را دیگر تحویل نمی‌دهد و اجراها تعطیل شد.

مظفری ادامه داد: این در حالی است که بیشتر اجراهایی که مجال برای اجرا پیدا نکردند، نمایش‌های مذهبی بودند.

وی گفت: در حال حاضر مشکل با در اختیار گذاشتن یکی از سالن‌ها به‌صورت موقت حل شده ولی هنوز سالن اصلی اجراهای عمومی در اختیار این انجمن قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول