اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذر ماه امسال صورت گرفت

اعمال قانون برای 80 هزار راننده متخلف در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس‌راه گیلان از اعمال قانون برای 80 هزار راننده متخلف جاده‌ای استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در آذرماه امسال 545 نفر بر اثر حوادث رانندگی گیلان مجروح و 46 نفر کشته شدند.

اعمال قانون برای 80 هزار راننده متخلف در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مجید جمشاد در جلسه پلیس راه استان گیلان با اشاره به وضعیت تصادفات جاده‌ای گیلان در آذرماه گذشته اظهار داشت: در این مدت 632 فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان رخ داد که بر اثر آن 535 نفر مجروح و 46 نفر کشته شدند.

وی با بیان اینکه تلفات جاده‌ای گیلان در مدت مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش داشته است، ادامه داد: در این مدت چهار نفر در گیلان کمتر کشته شدند که نشانه رعایت مقررات رانندگی و برخورد قاطع پلیس‌راه با تخلفات رانندگی بوده است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان، اعمال قانون 80 هزار راننده در آذرماه امسال را از جمله اقدام‌های قاطعانه پلیس‌راه استان با تخلفات رانندگی ذکر کرد و یادآور شد: جریمه نقدی، نتیجه تخلف راننده متخلف بوده است.

این مسئول اذعان کرد: در مدت مذکور 661 دستگاه موتورسیکلت و یک ‌هزار و 478 دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز توقیف شدند.

جمشاد، عمده تخلفات کنترل شده توسط پلیس‌راه استان را از نوع حادثه‌ساز ذکر کرد و افزود: بدون تردید کاهش تصادفات و تلفات در آذرماه به دلیل هدف‌گیری دقیق و برخورد شدید و بدون اغماض پلیس‌راه استان با رانندگان حادثه‌ساز بوده است.

فرمانده پلیس راه گیلان، اقدام‌های فرهنگی و انتظامی را در کاهش تصادفات جاده‌ای تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام/2300/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول