اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اورژانس قم خبر داد

تصادف زنجیره‌ای در بلوار غدیر 5 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: پنج تصادف گوناگون در بلوار الغدیر رخ داد که بر اثر وقوع این حوادث پنج نفر از رانندگان خودروها به شدت زخمی و مجروح شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

تصادف زنجیره‌ای در بلوار غدیر 5 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث شاخص 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت شاهد چند تصادف سلسله‌وار در یکی از بلوارهای سطح شهر، واژگونی یک دستگاه خودرو، یک مورد تصادف موتورسیکلت و برخورد دو دستگاه کامیون با یکدیگر بودیم.

وی با اشاره به حادثه صبح سه‌شنبه که در بلوار الغدیر رخ داد تصریح کرد: روز گذشته پنج دستگاه خودرو به صورت سلسله‌وار با یکدیگر برخورد کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از اطلاع از این واقعه به سرعت نیروهای امدادرسان اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه رخ داده پنج مجروح برجای گذاشت تصریح کرد: حال یکی از مجروحان حادثه به دلیل ضربه شدیدی که به سر وی وارد شده بود وخیم گزارش شد.

فراهانی با بیان اینکه امدادرسانان اورژانس 115 شخص حادثه‌دیده را با پس احیا به یکی از مراکز سطح شهر منتقل کردند گفت: اورژانس 115 به دلیل تعداد تصادفاتی که در آن ناحیه رخ می‌داد یک دستگاه آمبولانس را برای حوادث احتمالی مستقر کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: وضعیت جسمانی چهار مجروح دیگر مطلوب گزارش شده است که با اقدامات درمانی سرپایی مرخص شدند.

وی از دیگر حوادث این مدت را واژگونی یک دستگاه پژو در محور قم - کهک عنوان و ابراز کرد: در این حادثه دو تن از سرنشینان خودرو به شدت مجروح شدند.

فراهانی تصریح کرد: حادثه‌دیدگان پس از دریافت درمان‌های اولیه توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی از دیگر حوادث شاخص 24 ساعت گذشته را برخورد دو دستگاه کامیون با یکدیگر ذکر کرد و ابراز داشت: این حادثه که در محور ساوه - سلفچگان رخ داد رانندگان هر دو کامیون به شدت مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از حضور اورژانس 115 در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال یافتند.

انتهای پیام/78005/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول