اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد معاون استاندار گلستان از نبود مدیریت ‌اتباع بیگانه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: یکی از دغدغه‎های استان مدیریت امور اتباع است که متاسفانه در این راستا هنوز هر آنچه که مدنظر مطلوب است دست پیدا نکرده‎ایم.

انتقاد معاون استاندار گلستان از نبود مدیریت ‌اتباع بیگانه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی بعدازظهر امروز در حاشیه نشست شورای ثبت‌احوال استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: قطعاً بخشی از مدیریت امور اتباع منوط به تلاش ثبت‌یاران، خانه‎های بهداشت، دهیاران، شورائیان است که نقش اساسی دارند تا بتوانیم این حوزه را به خوبی مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: ما دغدغه‎های متعددی نسبت به موضوع اتباع خارجی داریم که بخش امنیتی به این مهم می‎پردازد ولی بخش‎های دیگری نیز وجود دارد که از آسیب‎های اجتماعی است که آنها نیز باید مدیریت شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه یکی از موارد مبتلا به، مدیریت آسیب‎ها است متذکر شد: وقتی مدیریت آسیب‎ها را بررسی می‎کنیم می‎بینیم که یک بخش به مدیریت و ساماندهی امور اتباع بیگانه بر می‎گردد لذا انتظار است که آسیب‎ها متوقف و یا به حداقل کاهش پیدا کنند. 

جمشیدی پیشگیری و مدیریت آسیب‎ها را به عنوان یک دغدغه جدی برشمرد و ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم تا با نگاه کاهش آسیب و آسیب‎زدایی در جامعه گام برداریم لذا در فعالیت‎های ثبت‌احوال هر جا که نتوانستیم به آمار و ارقام مناسب و مطلوب دست پیدا کنیم با آسیب مواجه خواهیم شد.

در ثبت ازدواج و ثبت وفات در مدت قانونی چند درصدی با مشکل مواجه هستیم

وی یادآور شد: در ثبت ازدواج و ثبت وفات در مدت قانونی چند درصدی با مشکل مواجه هستیم به ویژه در ثبت وقایع وفات اگر نتوانیم به ثبت صددرصدی برسیم ساماندهی اتباع بیگانه در این بخش نمود و بروز پیدا می‎کند و با مشکلاتی در این راستا مواجه خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از مسئولان ذی‎ربط خواست تا با ثبت‌احوال در ثبت وقایع حیاتی همکاری لازم را داشته باشند و گفت: باید این حوزه به خوبی مدیریت شود تا نتیجه موثر و قانع‌کننده‎ای را به دست آوریم.

جمشیدی با تاکید بر اینکه فعالیت‎ها باید بر پایه همپوشانی و تکمیل‌کنندگی باشند ابراز داشت: اگر به این نتیجه رسیدیم که خودمان راضی هستیم آنگاه می‎توان گفت که به آمار و ارقامی رسیدیم که در حوزه ثبت‌احوال با ثبت وقایع حیاتی نسبت به ساماندهی امور مختلف می‎توان مردم را از ارائه خدمات مطلوب بهره‎مند کرد.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول