اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده محقق می‌شود

برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی با محوریت خانواده مطلوب

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره هفته فرهنگ رضوی سال آینده با شعار پژوهشی، علمی و با محوریت خانواده مطلوب برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی با محوریت خانواده مطلوب

خسرو بیات در حاشیه برگزاری شورای فرهنگ عمومی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این شورا 2 کمیته قرآنی، ایثار و شهادت وجود دارد که در سطح استان شورا و 2 کمیته ذیل آن فعالیت خوبی داشته‌اند و هر کدام از کمیته‌ها بیش از 20 جلسه تشکیل دادند.

وی در ادامه به مصوبات این جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اشاره کرد و افزود: جشنواره فرهنگ رضوی با عنوان خانواده مطلوب و کمیته سبک زندگی با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری با محوریت تحقیق و پژوهش سال آینده برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در خصوص همایش میر سیدعلی همدانی نیز تأکید کرد: در حال حاضر کلیات به تصویب رسید و کمیته‌ای با محوریت دفتر امام جمعه همدان برای بررسی نحوه و چگونگی برگزاری همایش تشکیل شد و اطلاعات کامل در جلسه بعدی شورای فرهنگ عمومی مشخص می‌شود.  

وی در ادامه به کمیته‌های زیر مجموعه 2 کمیته اصلی شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و یادآور شد: کمیته عفاف و حجاب با مسئولیت سپاه انصارالحسین (ع)، کمیته الگوی مصرف با مسئولیت صدا و سیما، کمیته اقتصاد مقاومتی با مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی استاندار انجام وظیفه می‌کنند.

بیات در پایان به دیگر کمیته‌ها اشاره کرد و گفت: کمیته راهبردی ماهواره زیر نظر فرمانده انتظامی استان همدان، کمیته ازدواج آسان به مسئولیت رئیس دانشگاه آزاد همدان و کمیته سبک زندگی به مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول