اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

افتتاح 6 هتل در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افتتاح 6 هتل تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

افتتاح 6 هتل در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای دائمی گیلان با محوریت نوروز 92 اظهار کرد: مناسبت‌های مختلف سال مانند دهه فجر و نوروز حوادث مترقبه نیست و مدیران باید برای این موارد برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی خواستار تعریف پروژه توسط دستگاه‌ها برای مناسبت‌های مختلف سال شد و افزود: پیش‌بینی پروژه‌ها در شهرستان‌ها به عهده فرمانداران است.

هاشم‌نیا، استان گیلان را در تمام ایام سال گردشگرپذیر خواند و تصریح کرد: گیلان در روزهای تعطیل به دلیل نزدیکی به تهران شاهد ورود مسافران بسیار است و ستاد تسهیلات سفر باید به صورت دائمی در استان فعال باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر هماهنگی و تشکیل جلسه در شهرستان‌های پر گردشگر، تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی و شهرداری‌ها می‌توانند جشنواره‌های مختلف را در ایام تعطیل برگزار کنند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در گیلان اضافه کرد: 6 هتل تا پایان سال جاری در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشم‌نیا به ساخت پنج هتل 5 ستاره در گیلان اشاره کرد و گفت: یک هتل 5 ستاره به‌ زودی در استان افتتاح می‌شود ضمن اینکه یک هتل 5 ستاره در حال تکمیل است.

استاندار گیلان بر آماده‌سازی فضای شهری به‌ ویژه شهر رشت در ایام نوروز تاکید کرد و یادآور شد: ورودی شهر رشت از مسیر امامزاده هاشم (ع) وضعیت مناسبی ندارد.

وی خواستار ایجاد شرایط مناسب برای گردشگران در شهرها شد و اذعان کرد: سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی گیلان نیاز به توجه ویژه دارد.

هاشم‌نیا نظارت بر بازار و کنترل نرخ کالا و خدمات را از جمله اقدام‌های دستگاه‌ها در ایام تعطیل برشمرد و اظهار کرد: تورم در گیلان بین 1.5 تا 2.6 درصد کمتر از کشور است و در مقاطع نوروز و تابستان تورم در استان با دیگر نقاط یکسان می‌شود.

استاندار گیلان اطلاع‌رسانی به‌ موقع در ایام تعطیل را در کاهش نرخ کالا و خدمات تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: کمبود کالا در استان وجود ندارد.

وی همچنین اجرای طرح ساماندهی سواحل را سبب تحول در گیلان دانست و اضافه کرد: نحوه ارائه خدمات در سواحل نیازمند تحول است.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول