اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

خبرهای خبرگزاری‌های داخلی باید انعکاس جهانی داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: خبرگزاری‌های ما باید به سطحی برسند که انعکاس خبری جهانی داشته باشند و خبرهای آنها مورد استناد سایر خبرگزای‌های جهان قرار گیرد.

خبرهای خبرگزاری‌های داخلی باید انعکاس جهانی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان اظهار داشت: حضور پررنگ مسئولان و دست‌اندرکاران نظام در مراسم مذهبی و سیاسی و به ویژه در تشییع جنازه شهدا موجب دلگرمی امت حزب‌الله در سنگر ولایت و سبب یأس و ناامیدی خائنان به این نظام و ملت می‌شود.

امام جمعه شیراز گفت: پیش‌نویس سند شورای فرهنگ عمومی فارس در مورد ارتقای فرهنگ کار و تلاش در این استان باید به سند اصلی و دائمی تبدیل شود و ما اثر همایشی که در این زمینه برگزار شد را در سطح جامعه ببینیم.

وی افزود: باید فرهنگ کار در جامعه اصلاح شود و برداشت‌های غلط درباره آن تغییر کند و کارهای یدی و فنی برای جوانان ما به عنوان افتخار مطرح شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی این استان با اشاره به خیزش‌های جهانی در دنیای اسلام ابراز داشت: با توجه به اشتیاق و نیازی که مردم دنیا برای شنیدن اخبار و تحلیل‌های ما دارند، خبرگزاری‌های ما باید به سطحی برسند که انعکاس خبری جهانی داشته باشند و خبرهای آنها مورد استناد سایر خبرگزای‌های جهان قرار گیرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به راه‌اندازی تشکل فیلم‌سازان عمار پس از فتنه 88، خاطرنشان کرد: باید به سمت و سویی برویم که جوانان سالم و پاک و متدین و صاحب فکر و اندیشه، در عرصه فیلم‌سازی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: اداره ارشاد، بسیج و حوزه باید در این‌گونه صحنه‌ها حضور داشته باشند و نقش عمده‌ای را ایفا کنند.

انتهای پیام/2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول