اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

فارس با پویایی خود کمک حال کارگزاران نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل گفت: خبرگزاری فارس با پویایی اطلاع‌رسانی در حقیقت کمک حال کارگزاران نظام اسلامی است و در این زمینه توانسته رسالت خود را انجام دهد.

فارس با پویایی خود کمک حال کارگزاران نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: خبرگزاری فارس با کار‌آمدی خود در سطح ملی و استانی توانسته است به یک مجموعه تاثیر‌گذار و جریان سیال رسانه‌ای تبدیل شود تا مخاطبان بتوانند به سرعت در جریان اخبار و رویدادهای استانی و ملی قرار گیرند.

وی از خبرگزاری فارس به عنوان یاریگر مجموعه کتابخانه‌ای استان یاد کرد و گفت: عملکرد فارس در خدمت نظام و دلسوزان جامعه است و بنده در هر مسئولیتی که حضور داشتم در تعامل و ارتباطی که با خبرگزاری فارس داشتم این مجموعه را پویا، بالنده و پر‌تحرک در زمینه اطلاع‌رسانی دیدم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خاطرنشان کرد: استان اردبیل از نعمت‌ها و ظرفیت‌های خدادادی بی‌نظیر بهره می‌برد و به حقیقت می‌توان گفت که این استان قطعه طلایی از جمهوری اسلامی ایران است و هر کس اراده کند در این استان می‌تواند خدمات ماندگار و جاودانه‌ای را از خود به یادگار بگذارد.

فرهمند امین یادآور شد: در این زمینه اهالی رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌توانند با ایجاد فضای سالم و خوشبینانه در جذب سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه‌های مختلف اقدام ماندگاری انجام دهند تا خدمت به این استان که نیاز به تلاش مضاعف دارد در حد اعلا و مطلوب ادامه پیدا کند.

این مسئول جایگاه فرهنگ و اهمیت مطالعه را یادآور شد و بیان داشت: نگاه بنده به این حوزه نگاه پویایی است که در سایه نگرش صحیح می‌توان در استان ظرفیت عظیمی را در حوزه مطالعه و کتاب و کتابخوانی فراهم آورد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: در همین راستا گنجینه کتاب با هدف تجلیل از نخبگان استان و اندیشمندان راه‌اندازی شده و این ظرفیت می‌تواند برای استان به نقطه رشد و تعالی واقعی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این بازدید و نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با مجموعه خبرگزاری‌ فارس در اردبیل، سرپرست خبرگزاری فارس در استان با یادآوری اینکه رسانه‌ها در سنگر اطلاع‌رسانی کار کلیدی و اساسی را عهده‌دار هستند، تصریح کرد:‌ خبرگزاری فارس که از سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده و در استان اردبیل نیز از سال 84 فعال است، در این هفت سال کوشیده تا در حوزه فرهنگ و دفع تهاجمات فرهنگی دشمن پیشگام بوده و بتواند با پویایی انعکاس اخبار و رویدادهای استان بخش عظیمی از رسالت خود را انجام دهد.

علیرضا حسین‌نژاد با بیان اینکه دفتر خبرگزاری فارس در استان روزانه با متوسط تولید 25 تا 27 خبر میانگین تولید اخبارش را در ماه به 700 خبر رسانده است، افزود: این رسانه در مسیر حفظ خطوط قرمز نظام و ولایت و خط مشی اصولگرایی حرکت داشته و توانسته است بدون مانع خاص از تمام جریانات و مجموعه‌های حاکمیتی اخبار و اطلاعات را تولید و منعکس کند.

انتهای پیام/62001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول