اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری فارس:

سایت‌های استانی سرپرستی‌های خبرگزاری فارس را به یک مجموعه کامل خبری تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت: سایت‌های استانی، سرپرستی‌های خبرگزاری فارس را به یک مجموعه کامل خبری تبدیل می‌کند.

سایت‌های استانی سرپرستی‌های خبرگزاری فارس را به یک مجموعه کامل خبری تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد حسین زیارتی ‌‌در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس اصفهان در جمع خبرنگاران این رسانه با بیان اینکه مجموعه خبری فارس اصفهان یک مجموعه موفق ‌است، اظهار کرد: جدیت در کار خبرنگاران فارس اصفهان یک حقیقت است و بازخورد آن در بین سایر همکاران مرتبط در تهران به وضوح قابل ارزیابی است.

وی با بیان اینکه این موفقیت به چند عامل بر می‌گردد و باید قدر این عوامل را دانست، افزود: مجموعه فارس اصفهان یک گروه موفق است چرا که جنس کار ارزشی و تیمی را خوب فهمیده و این مزیتی است که در دیگر کارهای مجموعه‌ای کمتر به چشم می‌خورد.

مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری فارس تاکید کرد: موفقیت دیگر این رسانه مدیریت سرپرست است که همین امر نیمی از موفقیت کار این رسانه را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: نکته سومی که به موفقیت این مجموعه کمک می‌کند، فهم موضوع و شناخت از نوع ماموریت‌ها است چرا که در اثر فهم موضوع است که پیگیری و شناخت دقیق به وجود آمده  و موجب نتیجه‌گیری بهتر می‌شود.

زیارتی ‌گفت: همه ما در قبال خانواده بزرگ فارس با آن همه عظمت و ارزش‌ها و نقاط بارز موجود در داخل و خارج کشور مسئولیت داریم.

وی در تعبیری افزود: همه ما جزئی از یک مجموعه و همچون قطره‌ای از دریا هستیم که می‌توانیم هر چند به اندازه‌ای کوچک اما تأثیری بزرگ در این دریا داشته و خود تبدیل به این دریا شویم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل خبرگزاری فارس ‌تصریح کرد: سمت و سوی سیاست خبرگزاری فارس در آینده‌ای نزدیک به مرز رسیدن استقلال است به نحوی که هر سرپرستی خود اقیانوسی از رقابت برای جذب قطره‌های استعدادها و ظرفیت‌ها باشد.

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک دیگر دفتر سرپرستی در شهرستان‌ها جزئی از مجموعه نبوده بلکه خود مجموعه کامل خبری از آنچه در سرپرستی تهران است تبدیل می‌شوند.

زیارتی ادامه داد: با راه‌اندازی سایت استانی مجموعه گسترده‌ای در اختیار سرپرستی قرار می‌گیرد که در حوزه‌هایی که تا کنون محدودیت داشته است می‌تواند به راحتی فعالیت کند.

‌‌انتهای پیام/2301/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول