اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور

دستگاه اندازه‌گیری مقاومت برشی خاک ساخته شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دستگاه اندازه‌گیری مقاومت برشی خاک برای نخستین بار در کشور توسط محققان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان ساخته شد.

دستگاه اندازه‌گیری مقاومت برشی خاک ساخته شد

منوچهر حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در نمایشگاه تجهیزات پژوهشگرهای برتر استان اصفهان که هفته پیش در پل شهرستان برگزار شد تعدادی از دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه شد و در نهایت از دستگاه اندازه‌گیری مقاومت برشی خاک رونمایی شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه از 25  پژوهشگر دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد، ادامه داد: از این تعداد، 17 نفر از اعضای هیئت علمی، به عنوان پژوهشگر برتر استان، سه نفر به عنوان پژوهشگرهای منتخب دستگاه‌های اجرایی که طی یکسال اخیر کارهای اجرایی و کاربرد صنعتی آنها طبق اعلام دستگاه‌های اجرایی استان برتر شناخته شده بود تجلیل شد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: یک نفر به عنوان پژوهشگر برگزیده دارای بالاترین شاخص و همچنین مدیر پژوهشکده علوم فناوری زیر دریا به عنوان مدیر پژوهشی برتر استان و سه نفر از دانشجویان دانشگاه ضنعتی اصفهان به عنوان دانشجویان برتر پژوهشی استان و یکی نیز به عنوان دانشجوی فناور برگزیده استان معرفی شدند.

وی یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی در سالن شهید آوینی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد که به دلیل شرکت تعدادی از کارهای پژوهشی دانشگاه در نمایشگاه اصفهان و تهران وعدم حضور آنها در دانشگاه، در هفته جاری این نمایشگاه مجدد برپا می‌شود.

حیدر پور در پایان گفت: در هفته جاری آینده ادامه نمایشگاه داخلی دانشگاه ضنعتی اصفهان برگزار می‌شود که طی مراسمی همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه که در هفته قبل در نمایشگا‌ه‌های استانی و کشوری برگزیده شدند به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول