اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبایی‌ها دست به جیب شدند

رزاقی‌راد خرید تازه صبا

خبرگزاری فارس: مهاجم سابق تیم‌های فوتبال پاس، سایپا و راه آهن با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.

رزاقی‌راد خرید تازه صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برد و بازار نقل و انتقالات لیگ برتر داغ داغ است، صبای قم سومین بازیکن مورد نظر خود را جذب کرد و بدین ترتیب به فعالیت خود در نقل و انتقالات پایان داد.

با نظر مساعد عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم، این تیم بعد از جذب یک مدافع به نام میثم خسروی و بازگرداندن سهراب بختیاری‌زاده به خط دفاع صبا، این بار مهاجم سابق تیم‌های فوتبال پاس، سایپا و راه آهن در لیگ برتر را به خدمت گرفت.

این بازیکن ایمان رزاقی‌راد متولد سال 1357 است که با 34 سال سن یکی از بازیکنان پا به سن گذاشته فوتبال کشورمان محسوب می‌شود اما صبایی‌ها که این روزها با دست خالی وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند، این بازیکن قدیمی را جذب کردند.

در حالی که راه آهن شهرری آخرین تیم ایمان رزاقی‌راد است این بازیکن چندان آمار خوبی در گلزنی ندارد و با اینکه در دوران جوانی در تیم فوتبال پاس تهران یکی از بهترین مهاجمان فوتبال کشورمان بود و حتی تجربه دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد، اما باید منتظر ماند و دید که چه عملکردی در تیم صبای قم در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم خواهد داشت.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در حالی ایمان رزاقی‌راد، سهراب بختیاری‌زاده و میثم خسروی را به ترکیب این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اضافه کردند که این بازیکنان از دیدار سه‌شنبه این هفته در مقابل پیکان تهران می‌توانند صبا را همراهی کنند.

صبای قم که در حال حاضر با کسب پنج پیروزی، شش تساوی و شش باخت با کسب 21 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و نسبت به تیم صدر جدول یعنی سپاهان فقط 10 امتیاز کمتر دارد با سه بازیکن جدید وارد دور برگشت بازی‌های لیگ خواهد شد تا روز سه‌شنبه پنجم دی ماه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم پیکان برود.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول