اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال

صبای قم میزبان شهرداری تبریز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای حفظ صدرنشینی خود در خانه از تیم فوتسال شهرداری تبریز پذیرایی می‌کند.

صبای قم میزبان شهرداری تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته نخست از دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه سوم دی ماه آغاز می‌شود ولی طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال صبای قم از ساعت 15 روز دوشنبه چهارم دی ماه در دیداری خانگی مقابل میهمان خود شهرداری تبریز به میدان می‌رود و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که صبای قم در بازی رفت دو تیم در تبریز با نتیجه سه بر صفر برنده شده است.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال صبای قم در هفته آخر از نیم فصل نخست این رقابت‌ها پنجشنبه گذشته میزبان تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بود و این دیدار را با پیروزی دلچسب و شیرین برابر میهمان خود پشت سر گذاشت و قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کرد.

در حال حاضر شاگردان محسن حسن‌زاده سرمربی جدید تیم فوتسال صبای قم، در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال بالاتر از گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک، حفاری اهواز و فرش آرا مشهد همچنان در صدر جدول ایستاده‌اند.

هفته اول از دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌شود که این بازی هفتمین بازی خانگی تیم فوتسال صبای قم در این دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به شمار می‌رود و صبایی‌ها برای فرار از تعقیب گیتی پسند به دنبال پیروزی دیگری هستند.

13 تیم لیگ برتری این هفته در دیدارهایی حساس و سرنوشت‌ساز برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در این بین صبای قم بعد از پشت سر گذاشتن 12 هفته موفقیت‌آمیز برابر رقبای خود و کسب 29 امتیاز به دنبال این است که به قهرمانی لیگ چهاردهم نزدیک‌تر شود.

صبای قم در شش دیدار خانگی قبل موفق به شکست تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک، لبنیات ارژن فارس، راه ساری، دبیری تبریز و گاز خوزستان شده است و البته برابر تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان مساوی کرد.

انتهای پیام/78010/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول