اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباس حاج‌کناری در گفت‌وگو با فارس

عملکرد کشتی‌گیرانم راضی ‌کننده بود/ داوری در برخی مسابقات به ضرر ما بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد صدرا زیراب پس از حذف تیمش در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور گفت: از عملکرد کشتی‌گیران جوانم رضایت کامل دارم.

عملکرد کشتی‌گیرانم راضی ‌کننده بود/ داوری در برخی مسابقات به ضرر ما بود

عباس حاج‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با تصمیم مدیریت باشگاه به کشتی‌گیران جوان و بومی شهرمان اهمیت و ارزش قائل شدیم و با ترکیب بومی در لیگ شرکت کردیم.

وی افزود: از پنج مسابقه‌ای که کشتی‌گیران جوانم در مقابل حریفان با قدرت روی تشک حاضر شدند، با توجه به بضاعت تیم خوب کار کردند.

حاج‌کناری تصریح کرد: تیم بسیار جوانی را روانه لیگ کردیم اما با توجه به جوان‌گرایی در چند وزن بهتر می‌توانستیم نتیجه بگیریم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مدیریت باشگاه صدرا اظهار داشت: سرمایه‌گذارانی امثال قبادیان از خدمتگزاران به کشتی هستند که فدراسیون باید از این سرمایه‌های کشتی حمایت کند.

سرمربی صدرا زیراب گفت: بضاعت تیم من همین بود و جا دارد از همه تماشاگران و دوستداران صدرا زیراب قدردانی داشته باشم.

حاج کناری افزود: اگر کشتی‌گیران ما هم کمی شانس داشتند و داوری در برخی مسابقات بر ضرر ما نبود شاید کشتی‌گیران ما هم در مرحله نیمه نهایی حضور می‌یافتند.

به گزارش فارس، در دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام ولایت تیم صدرا زیراب با مربیگری عباس حاج‌کناری با ترکیب کشتی‌گیران جوان بومی با چهار شکست و یک پیروزی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

انتهای پیام/86005/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول