اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز:

جعفری موفق‌ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه تراکتورسازی است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه جعفری موفق‌ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه تراکتورسازی است گفت: یک شکست نباید زمینه‌ساز شکست‌های بعدی باشد.

جعفری موفق‌ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه تراکتورسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان بعد از جلسه هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: تراکتورسازی در عمر 40 ساله خود فراز و نشیب فراوانی داشته است، اما باید گفت آقای جعفری موفق‌ترین مدیرعامل تاریخ این باشگاه است.

وی ادامه داد: تراکتورسازی یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال کشور بوده و افتخاراتی را نیز کسب کرده که مهم‌ترین آن کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر در فصل گذشته بود که در خلق این حماسه خیلی‌ها نقش مثبت و مؤثری داشتند.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: از زمانی که سپاه پاسداران در حمایت از این تیم وارد میدان شده و بعد از مدتی "جوانان خیر" نیز به صف حامیان این تیم پیوست، مشکلات مالی تیم تراکتورسازی به حداقل رسیده و بدهی‌های این تیم حتی از زمان مدیریت قبلی یعنی آقای "شفق" پرداخت شده است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: امروز ادعا داریم که بین باشگاه‌های کشور کمترین بدهی را داشته و نسبت به پرداخت میزان قراردادها و حقوق‌ها از دیگر باشگاه‌های کشور عقب‌تر نیستیم؛ شایستگی تیم تراکتورسازی بیشتر از اینهاست، اما بضاعت ما همین قدر است.

* هواداران باید در شکست نیز از تراکتورسازی حمایت کنند

وی، هواداران تیم تراکتورسازی را غنیمت بزرگی برای این تیم برشمرد و افزود: تماشاگران تیم تراکتورسازی باید در شکست‌ها حامی تیم خود باشند و تنها حمایت خود را در پیروزی‌ها معطوف نسازند.‌

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: جعفری در اداره باشگاه تراکتورسازی با مشکلاتی زیادی روبه‌رو بوده و همه فشارها بر روی دوش وی است، بنابراین از هواداران تیم انتظار داریم از جعفری حمایت کنند.

پورجمشیدیان یادآور شد: همه تیم‌های فوتبال شکست می‌خورند و تراکتورسازی نیز از این امر مستثنی نبوده و من به شخصه از هواداران تیم تراکتورسازی شعار پرمعنای «عیبی یوخ» را یاد گرفتم و این باخت نباید زمینه‌ساز شکست‌های بعدی شود، بلکه باید پلی برای بردهای آینده باشد.

به گفته وی، سپاه پاسداران و "جوانان خیر" روی عهد خود در حمایت از تیم تراکتورسازی پایبند بوده و همچنان حامی این تیم خواهند بود تا تراکتورسازی در رقابت‌های آسیایی نماینده شایسته‌ای برای ایران و آذربایجان باشد.

* با استعفای جعفری موافقت نشد

وی از عدم پذیرش استعفای جعفری در جلسه هیئت مدیره خبر داد و متذکر شد: جعفری موفق‌ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه تراکتورسازی تبریز است و ما مصمم به حفظ ایشان و هموار کردن مشکلات وی در راه مدیریت هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: جعفری در جلسه امروز دلایل استعفای خود را مطرح کرد که بخشی به مشکلات مالی ختم می‌شد و هیئت مدیره با اتفاق‌نظر از وی حمایت کرده و استعفای وی را نپذیرفتند.

پورجمشیدیان در مورد شایعات مطرح شده در مورد مدیرعاملی قاسمی افزود: وی عضو هیئت مدیره و مالک 30 درصد از سهام باشگاه بوده و بحث مدیرعاملی وی اصلاً مطرح نیست و ما حتی به نفر جایگزین آقای جعفری هم فکر نکرده بودیم و تمام توانمان در حفظ ایشان به عنوان مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز بود.

وی در مورد بازیکنان جدا شده از تیم تراکتورسازی گفت: دوره خدمت حاج‌صفی به اتمام رسیده و اخلاقاً هم نمی‌شد وی را در این تیم نگه داشت، سایر بازیکنان خارج شده تیم نیز در رده‌بالایی قرار نداشتند.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان به مخالفان تیم تراکتورسازی هشدار داده و ابراز داشت: مقابل کسانی که درصدد تضعیف باشگاه تراکتورسازی هستند، خواهیم ایستاد، چراکه ما حامی تیمی با هواداران میلیونی هستیم.

انتهای پیام/60001/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول