اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

ولایت‌مداری اصلی اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و ولایتمداری اصل مهم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

ولایت‌مداری اصلی اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: حماسه 9 دی، سناریوهای استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را باطل کرد.

وی افزود: بصیرت، آگاهی و عمل انقلابی مردم در روز 9 دی را بی نظیر اعلام و همه این موفقیت‌ها را مرهون رهنمودها، منویات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری اعلام کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انزوای رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی و بحران اقتصادی و اجتماعی در کشورهای غربی و آمریکا روز به روز در حال افزایش است.

وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری برای برچیده شدن بساط فتنه افزود: روشنگری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پس از جریانات انتخابات 22 خرداد 88 تا به امروز ادامه دارد .

سرافراز اظهار داشت: فتنه 88 بزرگترین حربه غرب برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری ناکارآمد شد.

وی در ادامه با اشاره به حدیث ثقلین، اظهار داشت: ولایت‌مداری رمز حدیث ثقلین است و رسیدن به عصر ظهور و تحویل پرچم انقلاب اسلامی ایران به منجی عالم بشریت با پایبندی به اصل ولایتمدار محقق می‌شود.

سرافراز با اشاره به اهمیت و پیچیدگی انتخابات سال آینده، توجه به شعارها و موضع‏گیری‏های سیاسی احزاب و جریان‌های مختلف را یادآور شد و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و ولایتمداری را اصل مهم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/68001/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول